فرماندار بافق:جایگاه بافق در کنکور سراسری ارتقاء یابد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 12 بهمن 1396
جایگاه بافق در کنکور سراسری ارتقاء یابد

فرماندار شهرستان بافق خواستار ارتقا جایگاه پذیرش در کنکور سال ۹۷ شد.

IMG_20180201_140856_541

فرماندار شهرستان بافق خواستار ارتقا جایگاه پذیرش در کنکور سال ۹۷ شد.

محمد زاده رحمانی صبح امروز در جلسه با برخی از مدیران آموزشگاه مقطعه دوم متوسطه با بیان اینکه عوامل عدم پذیرش دانش آموزان بافقی در دانشگاههای معتبر کشور ریشه یابی و شناخته شده است اظهار داشت: تلنگری کارساز به بدنه آموزش و پرورش وارد شده و باید همه برای رسیدن به یک هدف مشترک عزم را جزم کنیم.

IMG_20180201_140855_415

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ملاک ارزیابی مدارس و دانش آموزان، کنکور است تصریح کرد: شهرستان بافق از پتانسیل بالایی در زمینه علم و دانش برخوردار است و لذا باید در برترین های کنکور هم جایگاه خوبی داشته باشد.

مدیران مدارس حاضر در جلسه توجه ویژه به قرائت خانه ها، بکارگیری اساتید معتبر، شناختن دانش آموزان خاص و نخبگان در جهت رسیدن به ارقام تک و دو رقمی کنکور را موثر دانستند.

فرماندار بافق در پایان این جلسه بر تلاش مضاعف دانش آموزان و آموزگاران تاکید کرد و افزود: جهت برگزاری کلاس های کنکور و تست زنی عمده بودجه آن از منابع شهرستان تامین خواهد شد تا با خیال آسوده و بدون دغدغه مالی کار انجام شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
والدین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 13 بهمن 1396 - 1:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و تشکر از اقای فرماندار.. جهت رشد کنکور بافق باید مدارس در مقطع پیش دانشگاهی فقط از یک دبیر آنهم در آستانه بازنشتگی در برخی دروس پایه استفاده نکنند و تعارفات رو کنار بزارند چرا آموزش و پرورش و مسئولین چشمان خود را بسته اند و با تعصبات قدیمی هنوز مانور می دهند و از برخی همکاران که دیگر توانایی ندارند بت ساخته اند و نتیجه آن را دیدند در کنکور پارسال… باید سلیقه غلط بعضی مدیران اصلاح شود و به دیگر همکاران توانمند هم فرصت داده شود .. خمره مال یک نفر یا افراد خاص نباشد.. تشکر

You cannot copy content of this page