برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق در دهه فجر تشریح شد

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
شنبه - 14 بهمن 1396

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق برگزار و برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تشریح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق،پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق با حضور اعضای انجمن در محل فرمانداری برگزار گردید.
در ابتدای جلسه محمد زاده رحمانی،فرماندار شهرستان بافق و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی ،ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و خیرمقدم به مدعوین، به معرفی کتاب “نه برای لقمه ای نان” نوشته “کونوسوکی ماتسوشیتا” پرداخت.وی گفت: ماتسوشیتا موسس کارخانجات ناسیونال هست،همچنین رهبر پیشگام صنعت ژاپن و دنیا که اصول موفقیت وی بی زمان است و آموزه هایش منبع گرانبهایی برای مدیران امروز و رهبران فرداست.
در ادامه محمدرضا فلاح ،مدیریت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، کتاب “انگیزش” اثر برایان تریسی را معرفی کرد.فلاح گفت :بزرگترین منبع هر سازمانی نیروی کاری آن سازمان است و یکی از مهم ترین عملکردهای مدیریتی توانایی برانگیختن انگیزه افراد تا مرحله اجراست و شما به عنوان یک مدیر باید چنان انگیزه ای در کارمندان خود ایجاد کنید که به بالاترین درجه عملکرد و بازدهی خود برسند. برایان تریسی در کتاب انگیزه به شما یاد می دهد که چگونه از بهترین نظریات کشف شده در مدت پنجاه سال اخیر استفاده کرده و به وسیله آن کارمندان خود را ترغیب کنید تا تمام انرژی خود را برای سازمان صرف کنند. راه کارهای ساده ارائه شده در کتاب انگیزه به شما کمک خواهد کرد که نه تنها اهداف کنونی شرکت خود را به بهترین نحو محقق سازید، بلکه مجموعه ای از بهترین نفرات را برای رسیدن به تمام پیشرفت هایی که به دنبال آن هستید گرد آورید.
الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در کتابخانه‌های عمومی شهرستان در ایام بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار ارائه داد.
آقایی همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع مانند نشست کتابخوان ،جشن انقلاب و مسابقات کتابخوانی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
در پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مصوب شد که تعمیرات و بهسازی کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری شروع شود،همچنین مقرر گردید در جلسه بعدی انجمن نشست کتابخوان بین اعضای انجمن برگزار گردد.

c699b948-a2ff-4115-bfbc-5e531ba9a592

۳cadfbfe-78fe-45fa-9fa2-473d5389066c

d1c1d979-ac2f-4afa-910f-0f8fcd88d78b


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page