عدالت در تقسیم حوزه انتخابیه مهریز خواست مردم است

دسته: ابرکوه , استان , استان یزد , بهاباد , خاتم , مهریز
بدون دیدگاه
دوشنبه - 17 اردیبهشت 1397

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع فرهنگیان شهرستان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی احتمالا ۲ نماینده به غیر از چهار نماینده کنونی به یزد اضافه خواهد شد، افزود: اقدام نمایندگان در تقسیم حوزه های انتخابیه باید کارشناسی شده و همراه با رضایت مردم باشد.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر افراد زیادی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار منطقه با مراجعه به دفتر امام جمعه با اشاره به اینکه این شهرستان به خاطر جمعیت و موقعیت در ۴۰ سال گذشته مرکز حوزه انتخابیه بود، رعایت عدالت و توجه به آن را خواستار شدند.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: مردم و مسوولان از نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس و همچنین اعضای کمیسیون شوراهای مجلس پیگیری و تحقق خواسته بر حق خود را مطالبه دارند.
محی الدینی در ادامه اظهار کرد: یکی از بهترین راه ها برای تحقق عدالت در حوزه های مختلف انتخابیه استان این است که برای هر ۲ شهرستان همجوار یک نماینده در نظر گرفته شود.
وی گفت: استقلال حوزه انتخابیه مهریز و خاتم بخاطر قرار گرفتن در یک مسیر و ارتباط های فرهنگی و تاریخی گذشته از جمله مطالبات مردم است، امیدواریم موضوع بررسی ، پیگیری و اقدام مناسب به عمل آید.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: تلاش برای تقسیم بزرگترین حوزه انتخابیه کشور ( مهریز ) با حدود ۲۵۰هزار نفر جمعیت قطعا به نفع مردم و جامعه خواهد بود و ثمره آن نصیب نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان یادآور شد: مردم مهریز و خاتم در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی همواره وظایف خود را به خوبی در قبال کشور و نظام ارزشی انجام داده اند و الان نوبت مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است با تصمیم منطقی در این راه اقدام کنند.
شهرستانهای مهریز و خاتم با ۱۶ هزار کیلومتر متریع وسعت و افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب یزد مرکز استان قرار دارند.
هم اکنون استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که شامل حوزه انتخابیه مهریز ، حوزه انتخابیه یزد و اشکذر ، حوزه انتخابیه اردکان و حوزه انتخابیه تفت و میبد است .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page