چرا دولت سامانه ثبت حقوق مدیران را راه اندازی نکرد؟/کرباسیان در صحن علنی توضیح می دهد

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 25 اردیبهشت 1397

image_2018_05_15-08_54_57_778_f3c

نماینده مردم ابرکوه،بهاباد،خاتم ، مهریز و بافق در مجلس، طرح سوالش از وزیر اقتصاد درباره عدم راه اندازی سامانه ثبت حقوق مدیران را تشریح کرد.

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح سوالش از کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بنده ۴ سوال از وزیر اقتصاد مطرح کردم که این چهار سوال درباره علت عدم تهیه آیین نامه های اجرایی برنامه ششم توسعه بود.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به محورهای مطرح شده این ۴ سوال، افزود: نخستین سوال عدم تهیه آیین نامه اجرایی اندوخته احتیاطی، دومین سوال عدم تهیه آیین نامه اجرایی واردات کامیون و سومین سوال درباره عدم تهیه آیین نامه اجرایی ساماندهی صندوق ذخیره ارزی بود.

متاسفانه دولت سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران را علیرغم الزامات قانونی راه اندازی نکرده است.

تشکیل کارگروهی برای ارائه اطلاعات درباره عدم تهیه آیین نامه اجرایی ساماندهی صندوق ذخیره ارزی

وی ادامه داد: وزیر اقتصاد توضیحاتی درباره این ۳ محور ارائه کرد، که در نهایت مقرر شد فرصتی دو هفته ای به وزارتخانه داده شد تا کارگروهی تشکیل شده و اطلاعاتی در این ۳ محور به بنده ارائه کنند.

صباغیان در تشریح چهارمین سوالش از وزیر اقتصاد، یادآور شد: سوال دیگر از کربسیان درباره عدم راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران بود چراکه براساس برنامه ششم توسعه دولت باید تا پایان سال ۹۶ یعنی سال نخست برنامه این سامانه را راه اندازی می کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه دولت سامانه ثبت حقوق مقامات و مدیران را علیرغم الزامات قانونی راه اندازی نکرده است، لذا این سوال به دلیل عدم اقناع بنده به صحن علنی مجلس ارجاع می شود./


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضاقلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 12:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای صباغیان شما بفرمایید خودتان چند حقوق میگیرید نگید ۵ تومن که خندم میگیره بگید از ۲۵ تومان چند تومن بیشتر میگیرید…

You cannot copy content of this page