امام جمعه یزد:انتقاد امام جمعه یزد از کم توجهی به میلاد امام حسن(ع)، امروز و فردا جای جای شهر مراسم جشن برگزار شود

دسته: استان یزد
یک دیدگاه
چهارشنبه - 9 خرداد 1397
انتقاد امام جمعه یزد از کم توجهی به میلاد امام حسن(ع)، امروز و فردا جای جای شهر مراسم جشن برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از کم توجهی به میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: امروز و فردا باید در جای جای شهر مراسم جشن برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از کم توجهی به میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: امروز و فردا باید در جای جای شهر مراسم جشن برگزار شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در جمع برخی مسئولان استان یزد با اشاره به اینکه امام حسن(ع) تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم و هدایت آنها کرد اظهار داشت: ایشان در شرایط بسیار بد اجتماعی به امامت رسیدند و در آن دوران مشکلات بسیار زیادی در جامعه اسلامی وجود داشت.

وی با اشاره به ظلم‌های معاویه در دوران امام حسن مجتبی(ع) گفت: امام حسن مجتبی(ع) در زندگی خود مظلوم بود و با مظلومیت هم در خانه خود به شهادت رسید.

وی به بیان مطالبی در ارتباط با زندگی امام حسن(ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: متاسفانه الان در جامعه نسبت به برگزاری مراسم‌های مرتبط با میلاد امام حسن مجتبی(ع) کم کاری و بعضا کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شده که آن گونه که باید و شاید در سالروز میلاد با سعادت دومین امام شیعیان شاهد جشن و شادی در شهر نباشیم.

ناصری یزدی ادامه داد: بر اساس روایات لازم است همانطور که ما در شهادت ائمه(ع) به برگزاری مراسم‌های عزاداری می‌پردازیم، در اعیاد آن بزرگواران هم به شادی برپردازیم و به نوعی در عزای آنها عزادار و در شادی آنها شاد باشیم.

امام جمعه یزد از مردم شهر یزد خواست که در شب و روز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) همانند سایر اعیاد به برگزاری مراسم‌های جشن بپردازند و جای جای شهر شاهد برپایی مجلس جشن و چراغانی باشیم.

وی تصریح کرد: سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سازمان تبلیغات و بسیج هم باید در این روز به برگزاری مراسم‌های جشن در شهر بپردازند و زمینه شادی مردم در این روز را فراهم نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری مراسم‌های جشن در اعیاد خاندان عصمت و طهارت(ع) نقش بسیار مهمی در معرفی سیره این بزرگواران به مردم دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 خرداد 1397 - 11:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ای کاش کمی هم از زیاد شدن فقیر و بدبخت و بیچاره ها هم انتقااد میکردی که چرا این استان با این همه منابع این وضع مردمش هست‌!!!

You cannot copy content of this page