ضعف پیمانکار دلیل بی مهری در ساخت مسکن مهر بافق/ تا سال دیگر از افتتاح مسکن مهر بافق خبری نیست

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 22 مهر 1391

بافق نیوز نوشت:

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر کویر بافق دلیل افتتاح نشدن مسکن مهر را ضعف و کم کاری  پیمانکار دانست و گفت : این پیمانکار به دلایل پیش پا افتاده فعالیت های خود را تعطیل میکرد و باعث عدم رشد سریع پروژه میشد و همچنین به تعهدات خود عمل نکرد و به جای ۱۲۰ نیرو از ۲۰ نیرو استفاده می کرد.

فتاحی با اشاره به انتشار مصاحبه ی کذب توسط هفته نامه محلی افزود : طبق صورتجلسه های تصویب شده تمامی کارکرد آقای علیخانی پیمانکار اصلی پرداخت شده است و او باید مبلغ دیگر پیمانکاران را پرداخت کند و ما مسئول نیستیم و ما در حال تنظیم جوابیه برای آن هفته نامه هستیم و علیه آن مصاحبه کذب شکایت می کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : تا پایان سال این پروژه به اتمام می رسد و همچنین گفت : ما باید در مرحله اول تکلیف مان را با پیمانکار مشخص کنیم که امکان دارد کار تا یک ماه تعطیل بماند و بعد از گرفت کار از پیمانکار خود شرکت کار اتمام بلوک های را به عهده میگیرد و در پایان ۴ ماه کار را تحویل  خواهیم داد.

مسئول مسکن مهر کویر بافق اعلام کرد : مبلغ اضافی ۳۵ میلیون ریالی که خواهد گرفته شد برای نصب آسانسور ، فاضلاب ، پمپاژ آتشنشانی تامین آب طبقات چهارم و پنجم، حصار کشی و پنجره دوجداره محاسبه شده که در قرارداد ما نبوده است.

وی در پایان گفتگو اختصاصی خود با خبرنگار بافق نیوز خوش خبری داد چهار چوب و درب آسانسور نصب شده است و گچ خشکه ی نیمی از بلوک ها انداخته شده و قرارداد فاضلاب منعقد گردیده است و همچنین افزود : تا به حال ۷۰ تا ۷۵ در صد از پروژه تکمیل شده است و این در حالیست که مدیر کل راه و شهرسازی یزد در اولین روز مرداد ماه از بهره برداری ۳۱۲ واحد مسکن مهر تا اواخر مهرماه امسال خبر داده بود و تاکید کرده بود ۸۰ درصد از پروژه تکمیل شده است.

پورامینی عضو هیئت مدیره مسکن مهر کویر بافق ضعف و ناتوانی پیمانکاران را دلیل اصلی عدم اتمام پروژه ۲۸ هزار متر مربعی بافق دانسته و گفت: هر روز با بهانه ای پیش پا افتاده شاهد عدم فعالیت به جای پیمانکار بودیم که قرار است زین پس با یک پیمانکار جدید قرارداد بسته و هر چه سریع تر این منازل را به متقاضیان شریف تحویل دهیم.

وی در ادامه با اشاره به سطح کیفی مطلوب سازه های مسکن مهر بافق افزود: هنگام جوشکاری از تمام جوش ها و بتون ها نمونه گیری شده است و مردم مطمئن باشند با عالی ترین وجه ممکن منازل خود را تحویل خواهند گرفت.

در حاشیه بازدید از مسکن مهر کارخانجات نیز بازدید به عمل آمد که در آن بازدید یکی از پیمانکاران به تحویل ۲ بلوک از آنها را در ۲۵ آبان ماه اشاره کرد و  گفت : پیمانکار اصلی ما و  شرکت تعاونی مسکن مهر کویر بافق یکی است و ما با وی مشکلی نداریم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
در پناه حق__Aliugd1 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 مهر 1391 - 2:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا هیجوری تموم نمیشه ….ی دلیل خداییش یه دلیل محکم میخاد

حميد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 مهر 1391 - 1:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خداييش كار سنگينيه من خبر از ساير شهرهاي استان هم دارم خود يزد با امكانات خيلي بيشتر 90درصد پروژه هاش در حد بافقه.ايشا…با تعويض پيمانكار كار تموم ميشه و ما هم خونه دار ميشم.

بی خانه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 مهر 1391 - 6:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا یک طرفه اخبار را منتشر می کنید! کمی از مشکلات کسانی که خانه ندارند و مدتها در انتظار این هستند که خانه دار بشوند بنویسید. روزی نیست که اعضاء تعاونی مسکن مهر گریه کنان از درب تعاونی بیرون نیایند! انصاف را هم رعایت کنید. کمی هم از درددل مردم و مشکلات مردم و پیمانکار بنویسید. وقتی که پول به پیمانکار نمی دهند و یا می دهندو دوباره از او کم می کنند و یا می خواهند که مقداری از پول را به آنان برگرداند این را هم بنویسید. در خصوص 5 درصد هم بنویسید. 5 درصد از مبلغ 10 میلیارد تومان آورده اعضاء! این را می دانم که مال حرام از گلوی کسی پایین نمی رود.

سالهااجاره نشین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 آذر 1391 - 8:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا”دیگه خسته شدیم.خدالعنت کنه کسانی روکه باعث شدن این پروژه به تعویق بیافته وخدانگذره ازمسئولی که پیگیرکارمادرماندگان نیست.آمین بحق سیدالشهدا

You cannot copy content of this page