فوت ۸ نفر در حادثه جاده بافق

دسته: حوادث
یک دیدگاه
دوشنبه - 21 مهر 1399

دهقان رئیس سازمان اورژانس یزد از فوت هشت سرنشین پراید در حادثه جاده بافق خبر داد.

«احمد دهقان» رئیس سازمان اورژانس یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: در برخورد یک دستگاه تریلی با پراید ۱۱۱، هشت نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع نیروهای امدادی دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند که متأسفانه ۷ نفر قبل از رسیدن نیروهای امدادی در صحنه فوت شدند.

رئیس سازمان اورژانس یزد افزود: علی‌رغم انجام عملیات احیا برای کودک مصدوم این حادثه، براثر شدت جراحات وارده در اورژانس بیمارستان ولی‌عصر بافق فوت شد و تعداد جان‌باختگان این حادثه خونین را به ۸ تن رساند.

وی خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو، راننده ایرانی و هفت سرنشین دیگر، اعضای یک خانواده از اتباع افغانی دارای مجوز تردد بوده‌اند.

دهقان تصریح کرد: این حادثه ساعت ۱۰ و ۳۹ دقیقه در پنج کیلومتری جاده بافق- زرند به وقوع پیوست.

پایان پیام/۶۸۲


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 مهر 1399 - 9:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام واقعا درد ناک و باعث تاسف هست اگر پلیس حضور بیشتری در این مسیر داشت و هم باماشین های سنگین که این مسیر را خلوت میبنند و یکتازی میکنند برخورد شدید میکرد و با آن راننده سواری که اینطور برای کرایه بیشتر بیش از ظرفیت سوار نمی کرد و خودرو وی را متوقف میکرد ند شاید قسمت این خانواده آواره از وطن نبود که زیر چرخ های این عرابه مرگ له ولورده شوند و هرگز به مقصد نرسند خداوند روح این ررهگذران غریب را قرین رحمت و به بازماندگان آنها صبر جزیل فرماید

You cannot copy content of this page