درخواست جمعی از دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان بافق به صباغیان

دسته: روستا
بدون دیدگاه
جمعه - 21 آذر 1399

جناب آقای صباغیان نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

با احترام و ضمن تشکر از خدمات ارزنده جناب مهندس پور امینی در تصدی بخشدار مرکزی بافق ،درخصوص گزینه های درنظر گرفته شده که زمزمه افرادی همچون (خانم مراد علیزاده ،جناب دکتر رنجبر از صنعت و معدن ،جناب مهندس فتوحی از مسکن و شهر سازی،جناب مهندس فتاحی از هلال احمر ،گزینه ای از مهریز (بخشدار مهریز)،جناب مهندس علی میرابی ،جناب آقای امیرزاده و …) هست چند نکته ای را من باب پیشنهاد بدون اغماض خدمتتان عرض مینماییم :

۱)همانطور که مستحضرید تنها تا پایان دولت فرصتی باقی نمانده است و باید شخصی باشد که آشنایی کامل و جامع از روستا داشته باشد در تصدی قرار بگیرد.

۲) هیچ گزینه غیر بومی برای ۲۸ شورا و ۲۲ دهیاری روستا قابل پذیرش نیست و بی رغبتی در کاربرای کلیه مجموعه به همراه خواهد داشت.

۳) فرصت باقی مانده به عنوان فرصت کار آموزی ،فرصت سوزی و وقت گذرانی برای روستاییان قابل قبول نیست چرا که حداقل هرفرد نا به آشنایی در تصدی قرار بگیرد حداقل یکسال زمان میبرد تا با حوزه روستا آشنا شود که جز ضرر برای روستا چیزی حاصل نخواهد شد .

۴) از بین گزینه های پیش نهادی به جز آقای فتاحی و گزینه غیر بومی (که در سمت بخشداری )بوده اند اگر قرار باشد انتخاب باشند بدون شک اظهار وجود کارکنان و بعضی از دهیاران وجود دارد که چرا از خود ما نباشد که کاملا حرفشان منطقی خواهد بود .

۵) از گزینه های پیش رو تنها جناب مهندس فتاحی میتواند گزینه خوبی باشد چرا که مسلط به امور ،با تجربه ،مورد مقبول اکثریت روستاییان و فرماندار محترم (که گاها در جلسات پیش رو رییس هلال احمر وقت را بخشدار صدا میزنند )،پر انرژی میباشند و در فرصت باقی مانده پیشبرد اهداف روستا را بدنبال دارد حتی فرصتی برایشان خواهد بود برای تکمیل اهدافشان در دوران تصدی و منافع روستا ،به طور جد میتوان گفت بهترین گزینه خواهند بود.

۶) نگاه کلی بخواهیم به موضوع کنیم میبینیم که بجای تقویت نیروی انسانی در حوزه وزرات کشور نیرو های خدوم بیشتر حذف شده اند سر بی تدبیری بعضی از مسئولین ،بنابراین از این فرصت میتوان با اتتخاب جناب فتاحی زمینه ورود ایشان در فرصت باقی مانده به وزارت کشور فراهم گردد.

۷)گزینه ای که انتخاب میشود باید تحت حمایت جنابعالی باشد که در انتخاب پیش رو ماندگار بماند.

لذا از جنابعالی خواهشمندیم به خواسته روستائیان کمافی السابق احترام بگذارید و با انتخاب گزینه اصلح در این برهه زمانی یار و یاور روستائیان باشید.

جمعی از نمایندگان مردم روستا در شوراهای اسلامی و دهیاری های بخش مرکزی بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page