تقاطع غیرهمسطح در ورودی مهریز احداث می‌شود

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
شنبه - 21 اردیبهشت 1392
با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی
تقاطع غیرهمسطح در ورودی مهریز احداث می‌شود

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی دستور پیش پرداخت یک میلیارد و 700میلیون تومان بابت آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی مهریز را داد.

حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز گفت: در دیدار با احمدصادقی معاون وزیر راه و شهرسازی دستور پیش پرداخت یک میلیارد و 700میلیون تومان بابت آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی مهریز را اخذ کردیم.

وی افزود: تقاطع غیر همسطح در ورودی مهریز و جاده سنتو یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان مهریز بوده که با پیگیری‌های فراوان مناقصه آن اوایل شهریور ماه سال گذشته انجام شد و شرکت جهاد نصر یزد به عنوان پیمانکار اجرای این طرح معرفی شد ولی به دلیل عدم اختصاص اعتبار هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه با احداث پل در دو نقطه، مشابه میدان امام حسین(ع) یزد اجرا خواهد شد که مبلغ پیمانی آن 115 میلیارد و 833 میلیون و 913 هزار و 13 ریال از محل اعتبارات پروژه‌های ملی می‌باشد.

به گزارش فارس، ورودی مهریز به دلیل قرار داشتن در مسیر سنتو و جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور از پروژه‌های ضروری شهرستان مهریز به حساب می‌آید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page