مهدی هاشمی وارد تهران شد/ نماینده‌ دادستان از وی تعهد گرفت +تصاویر

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
دوشنبه - 3 مهر 1391
مهدی هاشمی که ساعت ۷:۳۰ شامگاه یکشنبه از دوبی راهی تهران شده بود، ساعت 21:24 امشب وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
به گزارش جهان، مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه دوم مهر ماه جاری با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دوبی به کشور بازگشت.

هواپیمای مهدی هاشمی ساعت 21:24 در فرودگاه امام خمینی (ره) بر زمین نشست.

اولین عکس ها از مهدی هاشمی در تهران
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000246/nf00246240-3.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000246/nf00246240-2.jpg

فاطمه و یاسر هاشمی نیز مهدی را در این سفر همراهی کردند و علیرغم اعلام عدم استقبال از نامبرده، محسن هاشمی از وی استقبال کرد.

نماینده دادستان تهران و مأموران انتظامی هنگام ورود آقازاده خبرساز در فرودگاه حضور داشتند.

مهدی هاشمی تفهیم اتهام شد

بعد از ورود مهدی هاشمی به فرودگاه و طی مراحل تشریفات ورود به کشور، نماینده دادستانی ضمن تفهیم اتهام به وی، از او تعهد گرفت تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000246/nf00246245-1.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000246/nf00246245-2.jpg

مهدی به منزلش رفت

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی هاشمی، پیش از ورود موکلش در گفت‌وگو با فارس گفته بود: هیچ یک از اعضای خانواده هاشمی برای استقبال از مهدی به فرودگاه نمی‌روند و به روال طبیعی مهدی مستقیم به منزل خودش می‌رود.

لغو تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی

در همین حال، مصطفی صابری دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از تجمع مقابل منزل مهدی هاشمی خبر داد اما دقایقی بعد محمد پهلوان دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با مهر اظهار داشت: به دلیل اینکه مجوز قانونی به ما ارائه نشد تصمیم گرفتیم این تجمع را لغو و به زمان دیگری موکول کنیم.

وی گفت: برای دانشجویان مهم است که تجمع شان قانونی باشد آنچه برای ما اهمیت دارد قانون است.

پهلوان همچنین به نامه جامعه اسلامی دانشجویان که خطاب به آیت الله آملی لاریجانی نوشته شده است، اشاره کرد و افزود: این تشکل دانشجویی نامه ای را به رئیس قوه قضائیه ارسال کرده است و در آن نامه خواهان رسیدگی جدی به پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی شده است.

مهدی قرار بود دیشب بیاید

به گزارش جهان، طبق اعلام نزدیکانش آقازاده لندن نشین وی قرار بود شب گذشته وارد کشور شود اما وقتی پرواز ساعت 20 به زمین نشست خبری از او نبود تا سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مهدی از احتمال منتفی شدن بازگشت وی سخن بگوید.

جمعی از منتقدان مهدی هاشمی هم که برای استقبال! از او در فرودگاه تحصن کرده بودند، محروم از رویت سیمای آقازاده مشهور به خانه برگشتند.

منتقدان مهدی هاشمی با استناد به اطلاعات و اسناد موجود درباره اتهامات مالی و نقش آفرینی وی در فتنه 88،‌ معتقدند این آقازاده باید همانند مردم عادی در برابر قانون زانو بزند و دیگر در برابر رسیدگی به اتهاماتش مقاومت نکند.

آنان از دستگاه قضا که اتفاقا در ماه های اخیر و با رسیدگی به پرونده فساد بزرگ بانکی قاطعیت جدیدی از خود نشان داده، انتظار دارند این آقازاده جنجالی را بی توجه به انتسابش به مقامات سیاسی محاکمه کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page