آقای استاندار، ائمه جمعه اهل شايعه سازي و شايعه پراكني نیستند.

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
یکشنبه - 17 اردیبهشت 1391

طبس- حقانی- یزدفردا: پس از انتشار مصاحبه استاندار یزد در خبرگزاری فارس مورخ 10 اردیبهشت 91 با تیتر (تقسیمات جغرافیایی طبس و اردکان تغییر نکرده است) امام جمعه طبس با  ارسال نامه ای به محمدرضا فلاح زاده، خواهان ارائه مستندات در رابطه با عدم تغییر در تقسیمات جغرافیایی طبس شد.

در این مصاحبه، محمدرضا فلاح‌زاده در پاسخ به این سؤال که «آیا موضوع انتقال مالکیت بخشی از سرزمین طبس، که محل شکست حمله نظامی آمریکا بوده است، به شهرستان اردکان صحت دارد؟» اظهار داشته است: اینها همه‌اش شایعه است و مرز تقسیماتی طبس و اردکان همانند گذشته محفوظ است.

متن نامه “حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان” امام جمعه شهرستان طبس خطاب به استاندار یزد، که نسخه ای از آن در اختیار “یزدفردا” قرار گرفته است به این شرح  است:

بسمه تعالی

حضور ذيشرافت جناب آقاي فلاح زاده استاندار محترم و پرتلاش و بسيجي يزد

سلام عليكم

احتراماً با گراميداشت سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، در خبر منتشره خبرگزاري فارس در تاريخ 10/2/91 خواندم كه جنابعالي انتقال مالكيت بخشي از سرزمين طبس « محل شكست مفتضحانه آمريكا » را تكذيب فرموده و منكر آن شده ايد، اميدواريم چنين باشد .

اولاً ائمه جمعه عموماً نه اهل شايعه سازي هستند و نه شايعه پراكني و گفته ها و اظهاراتشان مستند به دلايل محكم و متقن است .

ثانياً چه زيباست اگر جنابعالي اين موضوع را از ادارات منابع طبيعي و ثبت اسناد شهرهاي طبس و اردكان استعلام فرمائيد، زيرا ما از آنها در حدود 5 سال قبل استعلام كرديم و آنها بر اين امر صحه گذاشتند و با اعتراضي كه چند سال قبل از زبان مردم به اين امر داشته مسئولين مربوطه در شهرستان و استان جهت بازگشت اقدامات مقدماتي هم انجام دادند، اما هنوز به نتيجه نهائي نرسيده است.

چنانچه اين امر محقق شده باشد دستور فرمائيد به هر شكل ممكن اسناد مربوطه به رويت مردم برسد تا به زعم جنابعالي به شايعات پايان داده شود.

در بيت الله الحرام نائب الزياره شما خواهيم بود . انشاء الله

امام جمعه طبس

سيد ابراهیم مهاجریان


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page