کائیدی سومین طلای ایران را با رکورد شکنی کسب کرد

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
یکشنبه - 12 شهریور 1391
ورزشكاران ايراني در سومين روز از بازي‌هاي پارالمپيك لندن سه مدال طلا به نام ايران ثبت كردند كه باعث شد كاروان ورزشي ايران تا رده سيزدهم جدول رده‌بندي صعود كند.

روز سوم بازي‌هاي پارالمپيك لندن براي كاروان دلوار ايران خوش يمن بود و سه مدال طلا به ارمغان داشت.

به گزارش جهان، محسن کائیدی در رقابت های روز سوم پارالمپیک و در رشته پرتاب نیزه با پرتابی به طول 38.30 متر ضمن شکست رکورد جهانی، موفق به کسب مدال طلا شد.

كائيدي كه در 4 پرتاب اول خود عملكرد خوبي نداشت و دو ركورد متوسط و دو خطا را به ثبت رسانيد، در پرتاب پنجم فوق العاده ظاهر شد و نيزه را به ميزان 38 متر و 30 سانتي متر پرتاب كرد.

پرتاب پنجم نيز 38 متر و 8 سانتي متر بود تا همان پرتاب پنجم به عنوان بهترين ركورد او ثبت شود. پس از او پرتابگران چين و الجزاير دوم و سوم شدند.

در این رشته ورزشکاران چین و الجزایر به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

50 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه كائيدي را پس از قهرماني او تشويق كردند. پرتابگر طلايي ايران نيز با پرچم سه رنگ كشورمان دور افتخار زد.

ورزشكاران ايراني در سومين روز از بازي‌هاي پارالمپيك لندن سه مدال طلا به نام ايران ثبت كردند كه باعث شد كاروان ورزشي ايران تا رده سيزدهم جدول رده‌بندي صعود كند.

محسن كائيدي در پرتاب نيزه، نادر مرادي در وزنه برداري و جليل باقري در پرتاب وزنه سه طلايي ايران در روز سوم بودند كه جمع مدال‌هاي ايران را به عدد چهار رساندند.

ساره جوانمردي در رشته تير اندازي نخستين ورزشكار ايران بود كه با كسب مدال برنز ايران را وارد جدول توزيع مدال‌ها كرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page