تخصیص ۳ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی کارگران بافق

دسته: کارگری
بدون دیدگاه
دوشنبه - 23 مرداد 1402

 

 

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد در نشست مشترک با شوراهای اسلامی کار بافق که به مناسبت روز تشکل ها برگزار شد از تخصیص ۳ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی کارگران بافق خبر داد و گفت:تا پایان سال‌جاری این طرح به بهره برداری می رسد.

محمد رضا فلاحتی پیشنهاد آموزش و اعزام تشکلات برای بازدید از کارخانجات و کارگاههای سایر استان ها را ستود و بیان کرد: این موضوع در دست اقدام قرار می گیرد.

مقام مسوول با اشاره به نامه اخیر وزیر کار، مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران تصریح کرد:هیچ توجیحی برای ادارات و شرکت هایی که زیر مجموعه دولت کار می‌کنند وجود ندارد و طبق دستور وزیر کار تا پایان مهر باید این امر انجام شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همچنین به طرح طبقه بندی مجتمع معدنی فلات مرکزی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه وقت زیادی گذشته و بنده در جریان نبودم حتما باید در اسرع وقت این طرح اجرا شود البته روند اجرای طرح طبقه بندی ۶ ماه طول می کشد.

وی همچنین به برگزاری انتخابات کارگری بصورت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: بزودی از سامانه ثابات که طراحی و زیر ساخت آن توسط اداره کار بافق انجام شده رونمایی می شود.

او با بیان اینکه ما دست تک تک کارگران و شورای های اسلامی کار را به گرمی میفشاریم و می‌بوسیم ؛اما تشکلات کارگری و کارگران موارد و مشکلات خود را در راستای قانون و قانونی عنوان و مطالبه  کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با توجه به ۱۹ هزار بیمه شده تامین اجتماعی که با خانواده این عزیزان ۹۰ درصد جمعیت بافق را تشکیل می‌دهند باید به مطالبات کارگران توجه بشود.

مقام مسوول خاطر نشان کرد:در بحث آموزش اداره کل برنامه ریزی کرده و با برنامه اهداف خود را دنبال می‌کند؛ چند کلاس آموزشی در سطح استان برگزار کردیم و آمادگی این را داریم در شهرستان بافق هم با توجه به درخواست مربی  کلاس آموزشی را برگزار کنیم.

فلاحتی در خصوص تشکیل کمیته انضباطی در شرکت ذوب‌ روی بافق که در خواست شورای این شرکت بود قول مساعد داد.

در این نشست بحث شکایت کارگران بابت دستمزد ۱۴۰۲ که توسط دیوان رد شده است مطرح و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد عنوان کرد: شکایت مجدد در دستور کار رئیس قوه قضائیه قرار گرفته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page