سومین جلسه مجمع سلامت شهرستان بافق برگزار شد

دسته: علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 آذر 1398

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق، سومین جلسه مجمع سلامت شهرستان با حضور معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، فرماندار ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین شهرستان در فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این مجمع گفت: خیرین در امر تهیه و تکمیل پروژه های در دست ساخت ، مراکز بهداشتی درمانی خانه یهداشت مشارکت خوبی داشتند.

زاده رحمانی فرماندار بافق تسریع در احداث ساختمان بیمارستان ۹۶ تختخوابی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تامین پزشک متخصص ، صدور مجوز افزایش داروخانه شبانه روزی را برای رفاه حال شهروندان خواستار شد.

دکتر حائریان مشاور رییس دانشگاه نیز در این جلسه گفت: هر نعمتی که به فرد عطا می شود باید مراقبت شود و این مراقبت اصولی دارد که نظام سلامت می بایست یک سری اقدامات و تمهیداتی انجام دهد تا از سلامت خانواده ها مراقبت کند.

دکتر لطفی مشاور رییس دانشگاه  در امور اجتماعی  نیز در این مجمع سواد سلامت را به عنوان مولفه تعیین کننده سلامت دانست و افزود کسی از سواد سلامت برخوردار است که ۶ مهارت  را داشته باشد . مهارت قضاوت مدار ، کسی که قدرت کسب دریافت مطالب را داشته باشد ، مهارت خواندن ، پردازش ، فهم اطلاعات ، و تصمیم گیری مناسب .

مدیر شبکه بهداشت و درمان بافق نیز مختصری از اقدامات انجام گرفته در حوزه سلامت را در چند سال گذشته برای حاضرین بیان نمود.

در پایان از ده نفر از فعالان سلامت در شهرستان تجلیل شد.

 IMG_7025

IMG_7041

IMG_7046


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page