مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد:حضور ۴پزشک متخصص تاپایان سال جاری در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق/بهره برداری از دستگاه رادیولوژی پلی کلینیک بافق-بزودی/استخدام ۳پزشک متخصص جهت حضور در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق

دسته: علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 آبان 1396
حضور ۴پزشک متخصص تاپایان سال جاری در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق/بهره برداری از دستگاه رادیولوژی پلی کلینیک بافق-بزودی/استخدام ۳پزشک متخصص جهت حضور در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت:نخستین پزشک متخصص داخلی از ابتدای آذرماه سال جاری درپلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق حضور پیدا می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت:نخستین پزشک متخصص داخلی از ابتدای آذرماه سال جاری درپلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق حضور پیدا می کند.
نشست شورای سلامت و بهداشت بافق با حضور فرمانداربافق، مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد،رئیس شبکه بهداشت و درمان، اعضای این شورا و جمعی از مسوولان درمرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در این نشست از حضور نخستین متخصص داخلی در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق خبرداد و گفت:این متخصص از ابتدای آذر ماه جاری در این کلینیک حضور پیدا می کند که امیدواریم پزشک بعدی متخصص جراحی باشد و بتوانیم جراحی های محدود را در این پلی کلینیک انجام بدهیم.
محمدحسین توحیدی فر افزود:تاپایان سال جاری ۴متخصص که ظرفیت این پلی کلینیک است تامین می شود.
وی همچنین از بهره برداری دستگاه رادیولوژی این پلی کلینیک طی دوماه آینده خبرداد و تصریح کرد:مشکل نبود مسوول فنی برای این دستگاه بود و سازمان انرژی اتمی مجوز راه اندازی این دستگاه رال بدون مسوول فنی نمی داد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد افزود:طی مکاتبات و رایزنی های صورت گرفته قرار شد که پزشک عمومی و رئیس این درمانگاه،مسوول فنی این دستگاه شود.
توحیدی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این نهاد اعلام آمادگی کرده که پزشکان در حال خدمت در بیمارستان ولی عصر (عج) در سیستم ما حضور پیدا کنند بیان کرد:در عین حال این نهاد حاضر است که فراخوانی در روزنامه رسمی کشور منتشر کند.
وی افزود:طبق این فراخوان تا ۳پزشک متخصص می توانند برای حضور در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق در رشته های مورد نظر استخدام شوند.

پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page