بافق و همسایه های نا اهلش

دسته: مقالات
۱۶ دیدگاه
یکشنبه - 4 اردیبهشت 1401

همین ابتدای مطلب بگویم آنومالی های ۱۴ و ۱۴a قطعا در حوزه تقسیماتی و جغرافیایی بافق قرارداد نه بهاباد و نه در هیچ شهر دیگری بر روی کره زمین.
این را هم بگویم اثبات این موضوع اصلا کار سختی نیست، یک نفر که کمی اطلاعات جغرافیایی در تعیین حد و مرز شهرستانها داشته باشد، بر اساس قاعده خط الرأس بعنوان یکی از ضوابط تقسیماتی می تواند روی نقشه و اگر کسی خواست می تواند با حضور در منطقه و با در نظر گرفتن این مهم، از روی کوههای روستای کوشک تا انتهای جلگه بهاباد به شما نشان بدهد که چه بر چه هست.
اصلا می تواند به راحتی برای شما ثابت کند که ممکن نیست یک خط الرأس یهویی و بی خودی چندین کیلومتر انحنا پیدا کند و بخشی از سرزمین یک حوزه آبریز را بیاورد داخل شکم خودش، مگر اینکه در این کار حیله ای نهفته باشد و چه حیله ای بزرگتر از قاپیدن ثروت خدادادی یک شهر که صفتی بهتر از مظلوم برایش نمی شناسم.
شاید دانستن این موضوع هم برایتان جالب باشد که بافق در این سالها دقیقا دارد از همان سوراخی گزیده می شود که در دهه هفتاد و هشتاد شمسی.
بله آگاهان غیر منصف شهرهای همجوار، ثروت خدادادی بافق را با دو تشابه اسمی تصاحب نموده و به یغما برده اند.
یکی از شهرها با جا زدن چادرملون بجای چادرملو، دو معدن چادرملو و ۱۹d را بعد از طی مراحلی از خطی به قانونی به یغما برد و شهر دیگر از اسم بلوک چاه گز برای تملک دو معدنی که حقشان نیست، نهایت سؤء استفاده را کرد با این تفاوت که در سال ۷۲ فرماندار غیربومی وقت، دانسته در حق بافق خیانت کرده و در این سالها برخی مسؤلین شهرستان با سهل انگاری، موجب خسارت غیر قابل جبران برای امروز و آینده شهرستان شدند.
و حالا ماجرا اینگونه است: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی خوراک آنومالی های مورد مناقشه بافق و بهاباد را در اختیار دارد و در حال برداشت و فروش در بورس و مزایده های مختلف است و هیچ تضمینی برای دادن به کارخانه گندله سازی بهاباد و کارخانه های جوار معدنی بافق وجود ندارد.( تا اینجا خوش به حال اردکان و اصفهان)
۲ درصد عمران و آبادانی این آنومالی ها تا ابتدای سال ۹۹ به بافق و بخشی به بهاباد داده شده و هرگونه پرداخت دیگر به اغماء رفته تا اینکه برج ۱۲ سال ۱۴۰۰ به گفته استاندار، مبلغی بصورت علی الحساب برای پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرستان بهاباد به آنها داده شده است.
از نظر ثبتی هم به خاطر نفوذ برخی سیاسیون ، پلاکهای ثبتی منطقه به هم ریخته به طوری که تقریبا برخی آنومالی های این منطقه در نقشه کاداستر بنام بهاباد ثبت شده و نهایتا مانده ابلاغ سیاسی آن که استاندار سابق بنا به مصالحی از آن خودداری نموده _که خود این حرکت با توجه به ارادتی که طالبی به بهاباد داشت شبهه انگیز است _ و امروز فشارهای بهاباد بر استاندار کنونی است برای ابلاغ آن دستور ناعادلانه وزیر دولت قبل.
و امروز بافق در حالی جدایی بخشی از خاک و ناموسش را نظاره می کند که مثلا نماینده بومی دارد با شعار عدالت و صداقت، خیر سرش رسانه هایی دارد با شعار مطالبه گری، شورای شهری دارد با مدال و سردوشی سرداری، اعضایی با افتخار تجربه ادوار حضور در شورا و آنهایی که هر روز برای توسعه آنچه ارزش می پندارند، برایمان کار تشکیلاتی می کنند.
بیخیال اینها،مواظب باشیم دوچرخه سواری و حجاب زنان تیشه ای بر ریشه های قطور ایمان مردم نزند، مراجع ذی صلاح هر چه زودتر اقدام کنند، بجنبند که تمام اسلام مردم بافق در خطر است.
محمد علی قاسم زاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 7:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود درد ناک و غم انگیز هست
اصلا شهرستان کردن بهاباد جنایت در حق بافق بود

Saly این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 8:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آخرشم نفهمیدم چرا ماستا رو ریختین تو قیمه‌ها

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 8:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا وکیلی مسولین بافق واسه کل محدوده شهر فنس بکشن و سند بگیرن و دوتا کلاغ و تابلو اسکلت نصب کنن که از هر طرف مورد تجاوز قرار میگیره.
اینم بگمتون وقتی با یه چینی در خصوص معدن سه چاهون صحبت میکردم اون تعجب کرد به تشابه اسمی سی چوان و سه چاهون.فرداست که چین هم ادعا کنه سه چاهون مال اوناست….

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 8:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا لعنت کند کسانی که با مطالبشان باعث ایجاداختلاف ودشمنی بین مردم عزیز بافق وبهاباد میشوند” انشاء الله

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 8:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عزیزان بافقی و بهابادی بارها گفتم و میگویم بارها
که سیاست کثیف مسولان استانی و کشور بوده که این دو شهر را به چاه گز و خط مرزی سرگرم کردن و چادر ملو را از بافق و بهاباد بگیرن .طالبی که ادعای حاکم خوب داشت که بقول خودش بافقی نبود و…. و از بافق رد شده بود این خیانت را تا ابد بر پیشانی خودش گذاشت و مسولان کاری نکنند که خاطره اردیبهشت‌ماه سال نود تکرار بشه و …..وای به روزی که بخت برگردد…..
ضمنا کم کم عملکرد خائنانه مسولان قبلی استان و کشور که از زمان خاتمی ….در جداسازی چادرملو از بافق و بهاباد شروع شد آتش زیر خاکستر را شعله ور خواهد ساخت و این بار دیگه نه از کاخ نشان ماند و نه از کاخ نشان.

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 9:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت آقای قاسمزاده

محمد رضا رضایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 10:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شوهردادن این دختر لوس از اول اشتباه بوده .

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 10:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

برادرمن مگر همین کارخانه فولاد نبود که سر تمام مسئولین بافق را با تهیه چند بلیط طیاره به تهران و اقامت در فلان هتل و پذیرایی مفصل از اشربه و اکله سر همه را شیره مالیدند و کارخانه را مفت مفت مفت از دستشان درآوردند

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 3:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

هر کاری باید در جایش انجام شود. هم حق مردم بافق گرفته شود هم حجاب زنان مهم است هم دوچرخه سواری زنان که طبق نظر مراجع و رهبری نباید در دید نامحرم انجام گیرد. بیاییم کامل دیندار باشیم

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 7:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    احسنت ، کاش کمی بصیرت وجود داشت

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 9:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای قاسم زاده شاید نماینده محترم هم در جریان جدایی بوده….

قلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 9:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من فکر میکنم اشتباه شده اول بهاباد بوده وبعد بافق و همه معدنهای بافق مال بهاباده

دلسوز بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 8:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی جالبه همه میدونن داره چه اتفاق هایی میفته ولی کسی کاری هم نمیتونه بکنه.نور بباره به قبر آیت الله میرغنی زاده امام جمعه فقید شهرمون که اگه بود بافق اینقدر بی کس نبود…

حسین کریمی بهابادی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 3:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه اینقدر اثباتش آسونه پس چطور حتی یه بار نتونسید کارشناسان وزارت کشور را متقاعد کنید. این توهمات را کنار بزارید و منت شهرستان شدن را به بهاباد نگذرانید. ارزانی خودتان. اگر به نااهلی باشد بهاباد جند نقطه را برای دهستان کوشک به بافق داد و در یک بی اعتمادی معدن سه چاهون در بخش ۵۷ که هنوز اسناد ثبتی ان موجود است از بهاباد جدا کردید. نا اهلی به کسانی باید نسبت دهند که بهاباد زیر مجموعه بافق بود سند ثبتی چادرملو در اداره ثبت انزمان دوران عباس اعتمادی از دفتر رسمی کنده شد یا دزدیده یا معامله، زیاد تند روی نکنید و اگر با مردم شهرستان شریف بافق همان اول صادقانه واقعیت را گفته بودید الان نباید هرزگاهی برای افکار تحمیلی خود متوسل به سایت یا هفته نامه یا استاندار که فقط مسئول ابلاغ است دخیل ببندید. ۷۹ معدن در بافق موجود است تا معدن سه چاهون و معدن چادرملو که غصب گردیده بر نگردد هر دو شهرستان در معادلات و معزلات خواهند ماند. حالا هم اشکال ندارد اگر واقعا کارشناسان رسمی کشور مجدد وارد شوند گزینه رئیس شورای بهاباد روی میز است بشرط کارشناسی مجدد مرز معدن سه چاهون. چاهگز و چادرملو. بهاباد هیچگاه غصب نکرده و اینده و پیشرفت ان از شهرستان ۷۹ معدنی بیشتر خواهد شد چرا که حیله و ستم زیاد دیده است که برکت حاصل از غصب منافع را زیر سوال برده.

حسین کریمی بهابادی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 3:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه اینقدر اثباتش آسونه پس چطور حتی یه بار نتونسید کارشناسان وزارت کشور را متقاعد کنید

حق شناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 6 خرداد 1401 - 7:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اللهم عجل لولیک فرج

You cannot copy content of this page