آیت‌الله‌ سبحانی:یارانه‌ پاسخگوی‌ نیاز مردم نیست

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
شنبه - 1 مهر 1391

 آیت‌الله‌ سبحانی:یارانه‌ پاسخگوی‌ نیاز مردم نیست
حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که “مجلس در رأس همه امور است”، گفت: مجلس عصاره ملت است و از جایگاه رفیعی برخوردار است.

 

خانه ملت: آیت الله سبحانی در دیدار اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با انتقاد نسبت به تورم موجود در جامعه، گفت: یارانه‌ها تنها برای پرداخت قبوض کافی است و به دیگر نیازها مردم پاسخ نمی‌دهد.
آیت الله سبحانی در دیدار اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با انتقاد نسبت به تورم موجود در جامعه، گفت: یارانه‌ها تنها برای پرداخت قبوض کافی است و به دیگر نیازها مردم پاسخ نمی‌دهد.

حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با اعضای فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که “مجلس در رأس همه امور است”، گفت: مجلس عصاره ملت است و از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مسائل اخلاقی در کشور وضعیت مطلوبی ندارد، گفت: بیشتر استفتائات ما درباره قتل، طلاق و دعواهای ملکی است.

این مرجع تقلید با اشاره به اختلاف میان زن و مرد گفت: علت افزایش طلاق‌ها در جامعه افزایش ازدواج‌های نامشروع است.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به اختلاط دختر و پسر دانشجو در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌های دوجنسیتی مشکل‌زا است و باید از تلاش‌های کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جداسازی دانشگاه‌ها حمایت کرد.

وی ادامه داد: منظور این نیست که کلاس‌ها جدا شود، باید دانشگاه‌ها تک‌جنسیتی شوند.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با اشاره به افزایش بدحجابی گفت: بیم آن می‌رود که این بدحجابی به بی‌حجابی بیانجامد.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مجلس باید در زمینه گسترش حجاب و عفاف قانونگذاری کند، گفت: روحانیون، نویسندگان و رسانه‌ها نیز باید برای این مساله تبلیغ کنند.

آیت‌الله سبحانی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه رعایت قانون عفاف و حجاب خواستار تلاش بیشتر روحانیون مجلس برای تبلیغ در این زمینه شد.

وی در انتقادی دیگر از تورم موجود در جامعه شکایت کرد و گفت: یارانه‌ها تنها برای پرداخت قبوض کافی است و به دیگر نیازها مردم پاسخ نمی‌دهد.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم همچنین از افزایش ناگهانی قیمت اجناس خصوصاً نان انتقاد کرد.

این مرجع تقلید با انتقاد از تغییر ناگهانی استاندار قم خواستار مشورت مسئولان دستگاه اجرایی در رابطه با تغییر مدیران کلان استان قم شد.

وی با انتقاد از بحث زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری در رسانه‌ها گفت: در حال حاضر به صلاح نیست در این زمینه صحبت شود، چرا که این مسئله به تضعیف رئیس جمهور فعلی می‌انجامد.

در ابتدای این دیدار رضا آشتیانی عراقی رئیس فراکسیون روحانیون مجلس گزارشی از روند تشکیل این فراکسیون و نتایج جلسات آن به آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی ارائه داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page