فرماندار بافق گفت:صدور مجوز حفاری چاه آب آشامیدنی قطرم

دسته: روستا
بدون دیدگاه
شنبه - 1 مهر 1396
صدور مجوز حفاری چاه آب آشامیدنی قطرم

فرماندار بافق صبح امروز در جلسه ای که با حضور رئیس شورای اسلامی روستای قطرم در محل فرمانداری برگزار شد گفت: مجوز حفاري چاه آب آشاميدني روستاي قطرم صادر و تا یک ماه آینده پيمانكار عملیات حفاري جهت آبرسانی به این روستا مشخص می شود.

فرماندار بافق صبح امروز در جلسه ای که با حضور رئیس شورای اسلامی روستای قطرم در محل فرمانداری برگزار شد گفت: مجوز حفاری چاه آب آشامیدنی روستای قطرم صادر و تا یک ماه آینده پیمانکار عملیات حفاری جهت آبرسانی به این روستا مشخص می شود.

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه مجوز حفر چاه توسط شرکت آب منطقه ای استان صادر شده است، اظهار داشت: مکان یابی انجام و به فاصله ۳۱ کیلومتر پس از انجام عملیات حفر چاه، انتقال آب صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تخمین صورت گرفته و برآورد کارشناسان آبفار به احتمال زیاد در نقطه اعلام شده آب وجود دارد تصریح کرد: متاسفانه دو چاه حفاری شده قبلی که در نزدیکی روستا بود به آبدهی نرسید لذا تصمیم گرفته شده که از فاصله ٣٠ کیلومتری، عملیات انتقال آب صورت گیرد.

فرماندار بافق همچنین خاطر نشان کرد در ایام محرم با توجه به کثرت جمعیت در روستا، اداره آب و فاضلاب روستایی تعداد تانکر آبرسانی را افزایش داده تا مردم این روستا دچار مشکل و کمبود آب شرب نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخصیص ۱۸۰ میلیون تومان برای تعریض پل های جاده روستایی قطرم شادکام خاطر نشان کرد: پیمانکار این طرح نیز مشخص و بزودی شاهد انجام کار خواهیم بود.

زاده رحمانی همچنین پیرامون زیرسازی و آسفالت جاده آبادیهای اطراف روستا نیز متذکر شد: چنانچه مردم عملیات زیرسازی را انجام دهند از سوی دولت قیر تامین و جاده آسفالت می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page