بخشدار بخش مرکزی بافق گفت:برگزاری جلسه هماهنگی امداد و نجات در بخش مرکزی شهرستان بافق

دسته: روستا
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 30 آذر 1396
برگزاری جلسه هماهنگی امداد و نجات در بخش مرکزی شهرستان بافق

صبح امروز جلسه هماهنگی امداد و نجات در بخش مرکزی این شهرستان در محل اداره راهداری برگزار شد.

IMG_20171221_145520

صبح امروز جلسه هماهنگی امداد و نجات در بخش مرکزی این شهرستان در محل اداره راهداری برگزار شد.

داوود پورامینی در این جلسه ضمن تبریک هفته حمل و نقل و راهداری بر شناسایی مشکلات و کمبودهای بخش مرکزی برای امداد رسانی در مواقع اضطراری تاکید کرد.

IMG_20171221_145523

وی با بیان اینکه جلسه هماهنگی با حضور مدیران و مسوولان ادارات شهرستان از جمله رییس مرکز فوریت های پزشکی،هلال احمر، فرمانده انتظامی، رییس پلیس راه و رییس راهداری و حمل و نقل برگزار شد اظهار داشت: با توجه به حدود ۲۵۰ نقطه جمعیتی در بخش مرکزی و ضرورت خدمات رسانی در مواقع خاص نیاز است تمهیداتی ویژه در نظر گرفته شود.

IMG_20171221_145518

پورامینی با اشاره به گستردگی و فاصله زیاد آبادیها و همچنین تعداد زیاد آنها در بخش مرکزی بیان کرد: این عوامل باعث می شود کار مضاعفی در جهت خدمات دهی به راهداری تحمیل شود.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان بافق افزود:به دلیل تجربه سال های گذشته در فصل سرما و جاری شدن ناگهانی سیل در برخی روستاها مدیریت سرما و رفع مشکلات از هم اکنون در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین از برگزاری مانور عملیاتی امداد و نجات در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این مانور متفاوت تر از مانورهای گذشته برگزار می شود.

پورامینی خاطر نشان کرد : مانور امداد و نجات در شهرستان بدون هماهنگی قبلی با ارگانها انجام می شود.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان بافق ادامه داد: در زمان انجام مانور اطلاع رسانی عمومی به مردم صورت می گیرد تا از نگرانی بی مورد جلوگیری بعمل آید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page