برداشته شدن گام دوم طرح آبرسانی به روستای قطرم

دسته: روستا
بدون دیدگاه
دوشنبه - 16 مهر 1397
برداشته شدن گام دوم طرح آبرسانی به روستای قطرم

نشست اختصاصی با مدیر عامل آبفار با دستور کار آبرسانی به روستای قطرم با حضور فرماندار، بخشدار و اعضای شورای اسلامی این روستا در محل شركت آب و فاضلاب روستايي استان برگزار شد.

IMG_0122

نشست اختصاصی با مدیر عامل آبفار با دستور کار آبرسانی به روستای قطرم با حضور فرماندار، بخشدار و اعضای شورای اسلامی این روستا در محل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برگزار شد.

IMG_0121

در این جلسه، به اصرار فرماندار بافق، برنامه زمانبندی و تکلیف هر یک از دستگاهها در خصوص اجرای طرح مشخص شد.

IMG_0120

زاده رحمانی ضمن طرح موضوع اهمیت روستای قطرم و مشکل مردم در عدم دسترسی به آب شرب ، به حفر بی فایده چند حلقه چاه در سال گذشته اشاره و یادآور شد:برای حل این مشکل در گام اول، موافقت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مبنی بر تخصیص آب مورد نیاز قطرم از منبع آبفا اخذ گردید و اکنون باید گام دوم در رابطه با رفع مشکل چندین ساله مردم این روستا برداشته شود.

IMG_0119

IMG_0118

فاتحی مدیر عامل آبفار استان نیز با یادآوری پیگیری های ویژه فرمانداری و بخشداری بافق جهت تامین آب شرب و بهداشت روستاهای این شهرستان، خاطر نشان کرد:آمادگی داریم با مشارکت فرمانداری طرح آبرسانی که شامل احداث مخزن و حدود ٢۵ کیلومتر لوله گذاری است را اجرایی کنیم.

IMG_0116

در پایان این نشست، صورتجلسه و تفاهم نامه ای بین حضار امضاء و مقرر شد مناقصه اجرای طرح ساخت مخزن ۴۵۰ متر مکعبی ظرف ۱۵ روز آینده از سوی شرکت آبفار یزد برگزار شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page