نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی :مسوولین حوزه انتخابیه در مقابل عدم ایجاد تشکل کارگری پاسخگو باشند

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
شنبه - 21 مهر 1397
مسوولین حوزه انتخابیه در مقابل عدم ایجاد تشکل کارگری پاسخگو باشند

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولین حوزه انتخابیه مهریز در برابر عدم تشکیل تشکل های کارگری پاسخگو باشند.

IMG_20181013_174849_016

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولین حوزه انتخابیه مهریز در برابر عدم تشکیل تشکل های کارگری پاسخگو باشند.

IMG_20181013_174843_866

محمد رضا صباغیان بافقی در نشست مشترک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق، روسای شورای کارگری و اعضای کانون شوراهای کارگری یزد با اشاره به ایجاد تشکل کارگری در بافق اظهار داشت: تلاش کنید این تشکل ها در حوزه انتخابیه گسترده شود.

IMG_20181013_174838_751

وی افزود: چنانچه در این مسیر مسوولی کوتاهی کند باید پاسخگو باشد و درنگی برای مواخذه او جود نخواهد داشت.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز همچنین با اشاره به اینکه مدیر عامل و شورای کارگری دو بال محکم برای امنیت شغلی و رسیدن کارگران به حقوق حقه خود هستند بیان کرد:سعی کنید در کنار یکدیگر مباحث را پیگیری کنید و هرگز در مقابل هم قرار نگیرید.

IMG_20181013_174831_791

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه نشست های هم اندیشی این چنینی مابین نمایندگان کارگران و کارفرما باعث تقویت ارتباط و بیان مشکلات می شود عنوان کرد:ایجاد تشکل های صنفی در جهت کاهش اعتراضاتی نظیر رانندگان و همچنین سنگ آهن موثر است.

صباغیان همچنین با اشاره به اینکه نماینده کارگر پشتیبانی قوی برای احقاق حق است خاطر نشان کرد:نقش اصلی بر دوش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است تلاش کنید هیچ شرکتی بدون تشکل کارگری نباشد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به منظور یاری رسانی به اداره کار در راستای راه اندازی تشکل کارگری شرکت سنگ آهن نیروی موقت را در اختیار آنان قرار دهد خاطر نشان کرد:حفظ جایگاه و شخصیت کارگران با داشتن نماینده ای قوی از خود تضمین می شود.

وی با اشاره به پاسخگویی وزیر در خصوص اصلاح قانون کار و حذف کارفرما از شورای کارگری یادآور شد: پیرامون عملکرد شرکت اوپال نیز به وزیر تذکر داده شد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه بکارگیری افراد جویای کار از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین شرکت های کاریابی گفت:با این روند قشر ضعیف جامعه نیز خواهند توانست به حقوق خود دست یابند لازم است اداره کار هر ماهه خواستار گزارش عملکرد از شرکت های کاریابی شود.

وی بر حضور نماینده ای از استان در تشکل کارگری کشور تاکید کرد و گفت :قطعا بازوان قوی که همان نمایندگان کارگر هستند خواهند توانست از طریق نماینده و مقامات بالاتر خواسته های خود را پیگیری کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page