باقری لنکرانی: چون به دنبال رقابت درون‌گفتمانی نیستم به نفع دکتر جلیلی انصراف می دهم

دسته: اخبار ایران , سیاسی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 31 اردیبهشت 1392

انتخابات – کامران باقری لنکرانی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری به‌نفع سعید جلیلی کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرآنلاین، متن بیانیه انصراف کامران باقری لنکرانی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری به‌نفع سعید جلیلی به‌شرح ذیل است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
محضر مبارک خواهران و برادران مؤمن و انقلابی

با تبریک میلاد باسعادت امام جواد علیه السّلام و در آستانه طلوع خورشید علوی علیه السّلام در خانه ربوبی، با فروتنی و تواضع در برابر عظمت ملت بزرگ ایران به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا‌، جانبازان و ایثارگران‌، اکنون که در آستانه ورود به انتخاباتی حماسی قرار گرفته‌ایم‌، لازم دانستم نکاتی را به محضر شما‌، عرضه نمایم.

انقلاب اسلامی میراث گران‌سنگ امام المجاهدین و قدوة السالکین خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه و ودیعه‌ای الهی است و همه ما موظف به حفظ و پاس‌داشت آن هستیم.

انقلاب ما اکنون در مصاف با مستکبران در مرحله‌ای حساس قرار گرفته است. دشمنان دین خدا تمام توان خود را برای به‌زانو درآوردن این انقلاب به میدان آورده‌اند و از هیچ تلاشی در به عقب راندن و مهار این نهضت الهی مضایقه نکرده و نمی‌کنند.

از دشمنی دشمن‌، تعجبی نیست‌ اما خوش‌خیالی برخی از دوستان که مشت چدنی را در زیر دستکش مخملین دشمن نمی‌بینند و با توهم حل منازعات‌، ‌سیاست لبخند را توصیه می‌کنند ویا دیگرانی که ‌چسبندگی به قدرت تحلیل‌های‌شان را به انحراف کشانده ویا کسانی که ‌در گیر و دار انانیت‌، بیراهه را به‌جای مسیر اصلی گرفته‌اند ویا آنانی که حزب‌گرایی را به‌جای اصول‌گرایی واقعی مبنا قرار داده‌اند، ‌جای تعجب دارد ‌که در این کشمکش حق و باطل‌، به‌جای منافع ملی و مصلحت نظام‌، جور‌چین دشمن را تکمیل می‌کنند و در جست‌وجوی قدرت‌، هرکاری را مجاز می‌شمرند.

در چنین شرایطی بصیرت‌، درک صحیح از شرایطی که در آن به‌سر می‌بریم‌، از خودگذشتگی‌، اعتماد به مردم و رهبری الهی این انقلاب و از همه بالاتر ایمان به خدا‌، بالاترین سرمایه‌های ما هستند.

موسم کنونی‌، موسم لجاجت‌، تصمیم‌گیری‌های فردی‌، بی‌توجهی به مصالح کشور و بی‌اعتنایی به وظیفه همگانی در دفاع از این نظام مقدس نیست‌، ولو این اهمال‌ها به‌خیال عمل به تکلیف و با پوشش ادای دین به وطن باشد.

همه ما موظفیم هم‌صدا و هم‌گام در برابر فتنه‌آفرینی فتنه‌گران و انحراف منحرفان ‌قیام کنیم و نگذاریم این انقلاب به‌خلاف وصیت امام رضوان اللّه تعالی علیه ‌به دست نااهلان و نامردمان بیفتد.

قبلاً هم گفته بودم حضور من در این انتخابات گفتمانی است و رقابت درون‌گفتمان انقلاب اسلامی را نا‌صواب می‌دانم. برهمین اساس ضمن تشکر از همه عزیزانی که در سراسر کشور نسبت به این‌جانب ابراز محبت و بزرگواری نموده‌اند، به‌خصوص دانشگاهیان‌، نخبگان‌، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران‌، علمای اعلام و به‌ویژه حضرت علامه آیةالله مصباح یزدی دامت برکاته‌، با توجه به حضور قطعی برادر انقلابی و مؤمن جناب آقای دکتر جلیلی‌، با کسب نظر مشورتی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی‌، برای دفاع از گفتمان امید، عدالت و استقامت‌، این‌جانب ‌با انصراف از داوطلبی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری‌، ‌حمایت خود را از جناب آقای دکتر جلیلی اعلام می‌دارم.

این حمایت برای دفاع یک‌پارچه از گفتمان انقلاب اسلامی است و به ایشان دعا می‌کنم تا ان‌شاءالله همواره در همین خط اصیل‌ در تمسک به اسلام ناب محمّدی صلّی اللّه علیه و آله، با رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ادام اللّه ظله العالی و همراه با روحانیت متعهد دامت برکاتهم باقی بمانند و بتوانند خدمتگزار خوبی برای این مردم مؤمن و نجیب باشند.

وماتوفیقی الّا باللّه علیه توکّلت و الیه انیب

کامران باقری لنکرانی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page