زنگ سپاس در مدرسه دخترانه حجاب بافق نواخته شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
دوشنبه - 18 اردیبهشت 1391

 

به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و ادای احترام به استاد شهید مطهری زنگ سپاس از معلم به صورت نمادین در مدرسه دخترانه راهنمائی حجاب بافق با حضور جمعی از مسئولین محلی نواخته شد ودانش آموزان با اجرای برنامه های متنوع  فرهنگی، هنری مقام  معلم را گرامی داشتند .
دراین مراسم نمادین فرماندار بافق ضمن تبریک هفته معلم به معلمان و  گرامیداشت  استاد شهید مطهری گفت : جایگاه و ارزش معنوی معلم در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست .
حسین ندافیان با اشاره به وظيفه معلمان در امر تعلم و تربيت گفت:معلمي شغل انبياست زيرا كه می تواند باعث رشد و هدايت و در جامعه شود.
وی  خاطر نشان کرد: گرامیداشت مقام
 معلم و احترام به معلم در واقه احترام به اندیشه انسانیت و علم و دانش است که دانش آموزان باید به این مهم توجه داشته باشند.
محمود خواجه ای رئیس آموزش وپرورش بافق هم موفقیتهای دانش آموزان شهرستان بافق  در مسابقات فرهنگی ، هنری علمی ، وورزشی را ستود و این پیشرفت ها را مدیون تلاش های معلمان و دانش آموزان عنوان کرد.
در پایان این مراسم از تعدادی دانش آموز برتر با اهدا جوایزی تجلیل شد
محمد علی عبداللهی . 

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
تفکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 - 6:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام در روزنامه افق کویر مطلبی بعنوان هفته معلم یا کارگر درج شده بودویکی از اموزگاران گرامی از اوردن اسم این دو قشر عزیز همراه هم وبرگزاری جشن همزمان بیادمعلمان وکارگران گله مند شده وعنوان نموده اندچون معلمی شغل انبیاست عظمت وابهت معلمی درکنار کارگران از بین رفته وایشان متاثر شدند.حقیر بعداز خواندن این مطلب چند نکته به ذهنم امد که بیان میکنم.1من از معلمهای عزیز خودیادگرفتم که پیامبر گرامی ما بردستان کارگر بوسه زد2دردوران تحصیلم یاد گرفتم ودیدم که معلمان عزیز چقدر عاشقانه کار کرده ومانند انبیاخود راجدا از مردم نمیدانند3در همین شهر خودمان کارگرانی در قسمتهای مختلف مشغول به کارندو تحصیلات عالیه دارندباافتخار کار میکنند چون هدف دارند.بچه های همین کارگران اکثر امار مدارس را تشکیل میدهند./من نمیخواهم کار بزرگ معلمین عزیز را باقشری دیگر مقایسه کنم واین راقبول داشته که قابل قیاس با قشردیگری نیست ولی بیان این مطالب از یک فرهنگی مرا متاثر وشگفت زده کرد که ایا ایشان اجر کارشان رااز غیر خدا میخواهند.درپایان از تمام معلمین که مانند شمع میسوزند وهمچنان افتادگیشان ومظلومیتشان همه راشرمنده میکند عذرخواهی نموده وبه روح معلمان شهید شهرمان صلوات میفرستیم.

You cannot copy content of this page