دعوت از دختران دانش آموز با استعداد بافقی برای شرکت در جشنواره بهیندخت

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 18 تیر 1402

 


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق؛ ” محبوبه رنجبر بافقی” مسئول امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان بافق از دختران دانش آموز با استعداد و تراز انقلابی بافقی برای شرکت در جشنواره ملی «بهیندخت» که توسط وزارت آموزش و پرورش ویژه دختران دانش‌آموز و دانشجو معلمان در دو سطح ملی و بین المللی برگزار می گردد، دعوت بعمل آورد.

وی با اعلام این خبر افزود : این جشنواره دخترانه با همکاری امور زنان وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان قم و تولیت آستان مقدسه کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در چهار محور و با هدف شناسایی استعداد دختران دانش آموز و هویت بخشی ایرانی اسلامی برگزار می شود.

مسئول امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان بافق تصریح کرد: در مقطع ابتدایی به منظور هویت‌بخشی تمدن ایرانی و اسلامی، در دو بخش نقاشی با موضوع آزاد و حوزه خطاطی نیزحکایت باب ششم گلستان سعدی انتخاب شده است .

وی درباره برنامه‌های این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه، افزود : محور دوم مخصوص دانش آموزان دختر متوسطه اول‌ است که در سه بخش تولید پادکست با موضوع “افتخار می کنم به دختر بودنم زیرا…”، دلنوشته با موضوع “زمزمه هایی با حضرت معصومه (س)” و عکس نوشته ” با دختر دانش آموز شهیده ” برگزار می شود و محور سوم مخصوص دختران دانش آموز متوسطه دوم در دو بخش‌ کارآفرینی با رویکرد رشد تولید بر اساس زیست بوم و ویدئوکست با دو موضوع یک روز به یاد ماندنی در کنار پدربزرگ، مادربزرگ و اقوام، همچنین خاطرات شیرین دختران در خانواده/مدرسه می باشد.

رنجبر بافقی درباره برنامه‌های جشنواره در خصوص محور چهارم یعنی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: برای این دسته از مخاطبان در دو محور تولید کلیپ در ارتباط با نقش و جایگاه دختران و زنان در جامعه و در بحث ایده‌پردازی و خلاقیت نیز باید با موضوع زنان و دختران ایده‌های خود را ارائه دهند.

مسئول امور بانوان آموزش و پرورش بافق پایگاه های اوقات فراغت تابستانه را فرصت مناسبی برای دانش آموزان دختر جهت راهنمایی شرکت در این جشنواره دانست و بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می توانند بخش موردنظر را با توجه به پایه‌ تحصیلی، علاقه و توانایی‌های خود را با هشتگ بخش انتخابی(مثلا #پادکست) از طریق شبکه شاد به آدرس @Rafighe_rah ارسال کنند تا مراحل ثبت نام و ورود به رقابت در جشنواره انجام پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش زنان و دختران در احیای هویت ایرانی و اسلامی افزود : از شرکت کنندگان دختر متوسطه اول و دوم و همچنین دانشجو معلمان دعوت بعمل می آید تا در اجرا و طرح برنامه های فرهنگی دختران و بانوان در طول سال تحصیلی آتی با امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان همکاری داشته باشند .

گفتنی است پوستر این جشنواره همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page