موجوديت انقلاب اسلامي مديون فداكاريهاي شهدا و خانواده هاي آنهاست

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 اردیبهشت 1391

دیدار فرماندار با خانواده معظم شهدا

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق، همزمان با برگزاری یادواره 280شهید شهرستان بافق صبح امروز فرماندار به همراه مسئولین شهرستان بصورت گروهی و به منظور تجليل از خانواده هاي معظم شهدا ، از خانواده شهدا بازديد و تجليل ودلجويي بعمل آورد.

فرماندار بافق در دیدار با خانواده شهدا با اشاره به رشادتها و دلاوریهای شهدا در 8 سال دفاع مقدس بر ادامه راه امام و شهدا تاکید کرد .

حسین ندافیان افزود:موجوديت انقلاب اسلامي مديون فداكاريهاي شهدا و خانواده هاي آنهاست.

وي عاشورا را درس شهادت و هديه‌اي براي تمام بشريت دانست و افزود: چه آنهايي كه به اسلام اعتقاد دارند و چه تمام انسان‌هاي آزاده دنيا حركت امام حسين (ع) را به گونه‌اي تحليل مي  ‎كنند كه راه و رسم زندگي را به همه انسان‌ها مي‏آموزد.

ندافیان خاطر نشان کرد: مکتب اسلام با قوتی که امام (ره) به آن داد و پیرو آن پشتیبانی مردم مخصوصا خانواده شهدا ، این مملکت به درجه و مقامی رسیده که هیچ ابرقدرتی نمی تواند فکر غلبه بر این خاک را داشته باشد و این مدیون خون شهدا است و افتخار می کنیم که در سایه این عزیزان راهشان را تا آخر ادامه دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز در این دیدار با اشاره به سخن امام خمینی (ره) گفت: شهدا چشم و چراغ این کشورند و افتخار ما این است که خدمتگذار شهدا و خانواده های ایشان هستیم.

سرهنگ بمانعلی باقیان تصریح کرد : خانواده شهدا بزرگترین سرمایه این نظام هستند زیرا عزیزترین فرد خود ، پاره ای از وجود خود را در راه خدا بخشیدند.

در خاتمه به رسم یادبود هدایایی تقدیم خانواده ی شهدا شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page