مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان یزد:رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 مرداد 1396
رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: هدف دشمن نشانه گرفتن خانواده شهدا است و این وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه است که در این رابطه روشنگری کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: هدف دشمن نشانه گرفتن خانواده شهدا است و این وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه است که در این رابطه روشنگری کنند.

احمد ابراهیمی در نشست خبری که امروز با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق و خانواده شهید عباس کلانتری برگزار شد ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی خبرنگاران اظهار داشت:رسالت عظیم و خطیر خبرنگاران در این برهه خاص اطلاع رسانی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه رسانه باید در این راه کمک کار بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد عنوان کرد:اقتدار و عظمت امروز کشور مرهون خون شهداست.

ابراهیمی افزود: اسلام و ایران به برکت خون شهدا پایدار مانده است و هر روز بر این عظمت افزوده می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان با بیان اینکه اگر این شهیدان نبودند معلوم نبود سرنوشت ما چه می شد خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ببه رهبری امام راحل، فداکاری جوانان جان برکف و با وحدت مردم به پیروزی رسید.

وی با اشاره به فتنه های ایجاد شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:شروع جنگ ۸ ساله که ایران با سلاح ایمان به پیروزی رسید از جمله موارد است.
وی صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران را ستود و اظهار داشت: این صبوری برای ما مثال زدنی و الگو است.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان تحصیلات جانبازان و ایثارگران استان متذکر شد: ۳۲درصد از جانبازان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و ۶۸ درصد نیز از مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری برخوردار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با اشاره به اینکه ۴۳ نفر از آزادگان دارای مدرک تحصیلی دکتری می باشند گفت: این در حالی است که در زمان قبل از اسارت یک نفر دارای مدرک دکترا ، ۵نفر دارای مدرک کارشناسی و ۴نفر نیز دارای مدرک کاردانی بودند .

وی ادامه داد: امروز از ۷۵۴ آزاده ۲۸۷ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم که قبلا۴۰نفر بودند و ۴۳ نفر دارای مدرک دکتری حرفه ای و غیرحرفه ای، ۳۴۴ نفر هم لیسانس و فوق لیسانس و ۸۰ نفر نیز مدرک کاردانی دارند.

این مقام مسئول آمار رزمندگان استان را ۵۰ هزار نفر عنوان و افزود: از این تعداد ۱۰۵۰۰نفر جانباز، ۳۸۵۰ شهید و ۷۵۴آزاده می باشند.

گفتنی است: در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت تجلیل شد.

d7ea5271-d1a9-46af-9731-380987b7c440

 

 

c08d1ae4-7b3c-4e8a-9270-79ebb02057ea

 

 

۵c509945-f4e5-43cd-8f2f-1521d0ad79db

 

 

۵۴۵fd26e-92b3-4792-ae27-4930247521d3


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page