فرمانداربافق:پرورش ۹۰قطعه شترمرغ در بافق/رفع مشکلات واحدهای پرورش دهنده شترمرغ در بافق

دسته: کشاورزی،دامداری و شیلات
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 23 آبان 1396
پرورش ۹۰قطعه شترمرغ در بافق/رفع مشکلات واحدهای پرورش دهنده شترمرغ در بافق

فرماندار بافق گفت:3واحد پرورش شترمرغ در مجموعه شهرستان موافقت اصولی را دریافت کرده اند و به دنبال مراحل تحویل زمین هستند.

IMG_20171114_203121

فرماندار بافق گفت:۳واحد پرورش شترمرغ در مجموعه شهرستان موافقت اصولی را دریافت کرده اند و به دنبال مراحل تحویل زمین هستند.

IMG_20171114_203127

فرماندار بافق در حاشیه بازدید از واحدهای پرورش دهنده شترمرغ در این شهرستان با بیان اینکه طی چندماهه اخیر افراد زیادی جهت پرورش شترمرغ در این شهرستان متقاضی شده اند گفت:۳واحد پرورش شترمرغ در مجموعه شهرستان موافقت اصولی را دریافت کرده اند و به دنبال مراحل تحویل هستند.

IMG_20171114_203119

محمد زاده رحمانی عمده مشکلات پرورش دهندگان در این شهرستان را تامین آب در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی عنوان و بیان کرد:۳مورد حل شده و ۲واحد دیگر مانده است که بحث تامین آب را انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه ظرفیت مجموعه های پرورش دهنده این گونه برای پروار در این شهرستان ۳۰۰قطعه می باشد تصریح کرد:در حال حاضر ظرفیت واحد پرورش دهنده شترمرغ در این شهرستان ۹۰قطعه می باشد.
فرماندار بافق افزود:این واحد فعالیت خود را از سال ۹۵آغاز کرده و تاکنون ۲گله را به مرحله کشتار رسانده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا اواخر سال ۹۶می تواند ۱۲۰قطعه دیگر را پروار کند.
گفتنی است:مشکل عمده این پرورش دهنده شترمرغ، واگذاری زمین و تسهیلات جهت افزایش کار است که با کمک مسوولان این پرورش دهنده می تواند طی یکسال آینده ۲۵۰قطعه را به مرحله پروار برساند.

پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page