کریم سیاه بافق به دنبال احیا سنت های سیاه بازی و تئاتر

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 2 بهمن 1396
کریم سیاه بافق به دنبال احیا سنت های سیاه بازی و تئاتر

ميثم پورمنش بازيگر نام آشناي شهرستان در نظر دارد براي اولين بار در بافق گروه خيمه شب بازي را با عنوان "گروه خيمه شب بازي شبديز"شروع بكار كند.

میثم پورمنش بازیگر نام آشنای شهرستان در نظر دارد برای اولین بار در بافق گروه خیمه شب بازی را با عنوان “گروه خیمه شب بازی شبدیز”شروع بکار کند.

پورمنش گفت: ایده و طرح این کار را از شش ماهه پیش داشته و طی این مدت مشغول جمع آوری اطلاعات،آموزش و فراهم کردن اسباب و لوازم اجرا شده و در حال حاضر مشغول تمرین می باشد.

وی همچنین با بیان اینکه تلاش می شود این کار برای ایام عید آماده شود اضافه کرد : طی یک همکاری با گروه فیلمسازی پژواک قرار است و رایزنی هایی حمید رضا مرعشی با مرکز صداو سیمای استان این برنامه به صورت هفته ای در بافق ضبط و در شبکه استانی تابان پخش می شود.

مدیر گروه شبدیز متذکر شد: بخاطر سختیهایی که در طول این مسیر کشیده ام مبلغ ۴٠٪؜ از هزینه اجراها را به افراد مستمند اهدا میکنم و خدا را شاکرم که باز هم توانستم برای شادی مردم شهرم خیمه ای برپا کنم.

وی عنوان کرد:گروه هنری شبدیز به ثبت اداره ارشاد بافق رسیده و اهداف بلند بالایی دارد که انشالله در طول این مسیر موفق و سربلند باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page