تاكيد بر تحليل بيشتر شخصيت وحشي بافقي علت به تعويق انداختن كنگره بود

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
دوشنبه - 16 اردیبهشت 1392
پس از کش و قوس های بسيار؛
زمان برگزاری کنگره وحشی بافقی تعیین شد
بافق – خبرگزاري مهر: با حضور مديركل ارشاد استان يزد در جلسه اي در شهرستان بافق و پس از كش و قوس هاي بسيار، زمان برگزاري كنگره وحشي بافقي تعيين شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد در شوراي ارشاد اسلامی استان یزد به همراه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلام به بافق سفر كرد و در شورای سیاستگذاری کنگره وحشی بافقی شرکت کرد.

بهرام عبدالحسینی در حاشیه این نشست به جمع خبرنگاران آمد و در نشستی پیرامون برنامه های کنگره وحشی بافقی و زمان برگزاری آن توضیحاتی داد.
وی همچنین از پوستر کنگره وحشی بافقی رونمایی کرد.

این پوستر اثر خوشنویس برجسته یزدی استاد محمود رهبران به تحریر درآمده است که به زودی چاپ می شود و از طریق دبیرخانه کنگره وحشی بافقی به سراسر کشور ارسال می شود.

تاكيد بر تحليل بيشتر شخصيت وحشي بافقي علت به تعويق انداختن كنگره بود

عبدالحسیني در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان دلایل تعویق در برگزاری کنگره وحشی بافقی اظهار داشت: تاکید شهرستان بر تحلیل بیشتر شخصیت وحشی بافقی، ایجاد فضای شور و نشاط در کنگره از مهمترین دلایل به تعویق افتادن زمان برگزاری آن است.

وی با اشاره تصمیمات نشست شورای سیاستگذاری کنگره وحشی بافقی افزود: اين كنگره در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد زمان باقیمانده را فرصت مناسبی برای برای برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزاری این کنگره عنوان کرد و گفت: با این تصمیمات دیگر دغدغه شهروندان بافقی در این زمینه برطرف می شود.

400 مقاله به دبيرخانه كنگره وحشي بافقي ارسال شد

عبدالحسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در این راستا اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون بیش از 400 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارائه شده است که به زودی چاپ شده و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی افزود: دو کتاب نیز به تالیف نویسندگان یزدی در حال چاپ است که به زودی روانه بازار می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق با بیان اینکه امور مربوط به کنگره در دو بخش انجام می شود، بيان كرد: بخش اجرایی کنگره وحشی بافقی به شهرستان بافق واگذار شد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با همکاری فرمانداری و شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در این راستا برنامه ریزی می کنند.

رسانه ها از حاشيه نگاري در مورد كنگره وحشي بافقي پرهيز كنند

وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا در این فرصت باقیمانده با ظرافت و تدبیر خاص خود به تبیین اهداف این کنگره بپردازند و با پرهیز از حاشیه نگاری به اعتلای این کنگره بیفزایند.

فرماندار بافق نیز در این گفتگو با اشاره به اینکه محوریت کار اجرایی این کنگره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق با همکاری سنگ آهن و فرمانداری است، بیان داشت: به منظور معرفی هرچه بیشتر این شاعر بلند آوازه کشور، همه نخبگان و فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه شهرستان بافق حضوری فعال در این برنامه داشته باشند.

خاوری با دعوت از اهالی شعر و ادب و صاحبان ذوق و سلیقه شهرستان بافق برای برگزاری این کنگره گفت: فرصت ایجاد شده برای حضور نیروهای متخصص و کارآمد بومی شهرستان موجب شکوفایی استعداهای فرهنگی و هنری این شهرستان می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 10:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقایان چرا خودتان را خسته می کنید این کنگره فقط به خاطر انتخابات عقب افتاد

You cannot copy content of this page