امام جمعه بافق بر ترویج فرهنگ تشیع بین جوانان تاکید کرد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 16 مهر 1393

IMG-20141007-WA0042

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ‘سید جواد سلیمانی ‘ روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد غدیر، بافق را شهرستانی صد در صد شیعه اثنی عشری خواند و افزود: مردم این دیار همواره پیرو ولایت حضرت امیر و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و هستند.

امام جمعه بافق گفت: ادامه این مسیر با عبور از مجرای ولایت مولای متقیان تداوم داشته و بعد از رحلت رسول اکرم زلال ترین و نزدیک ترین راه به حقیقت تداوم مسیر ولایت اهل بیت (ع)که همان خط نبی خدا حضرت پیامبر اسلام (ص) است.

وی با بیان اینکه شیعه در جهان مظلوم واقع شده خاطر نشان کرد: اگر واقعه غدیر با ابعاد و مفاهیم آن برای نسل جوان بازگو شود عشق و ارادت این قشر به ولایت امیر المومنین (ع) روز افزون خواهد شد.

سلیمانی ، نمایش بازخوانی ابعاد گوناگون واقعه بزرگ غدیر خم را حرکتی بزرگ در راستای انتقال فرهنگ تشیع خواند و افزود: این نمایش سال گذشته با استقبال گسترده مردم بافق به ویژه قشر جوان و نوجوان روبرو شد.

رئیس ستاد غدیر بافق با اشاره به اینکه سال قبل بیش از 6 هزار نفر از نمایش بازخوانی واقعه غدیر خم دیدن کردندگفت: برنامه ریزی های امسال نشان می دهد تعداد شرکت کننده در این مراسم به دو برابر خواهد رسید.

امام جمعه بافق ابراز امیدواری کرد: این نمایش بتواند در انتقال فرهنگ غدیر به عنوان عید ولایت و امامت مؤثر باشد.

تبلیغات از طریق نصب بنر ، تقویت و تمرین انجمن نمایش غدیر، آماده سازی شتران برای بازسازی واقعه غدیر، راه اندازی کاروان غدیر و بر پایی ایستگاه صلواتی از تصمیمات این نشست برای برگزاری هر چه باشکوه مراسم واقعه غدیرخم در بافق بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page