بازدید دانش آموزی از شعبه تأمین اجتماعی بافق

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 اردیبهشت 1398

در اجرای دستورالعمل صادره از سوی معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان تأمین اجتماعی ، سومین مرحله از بازدید دانش آموزی با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با خدمات و تعهدات سازمان تأمین اجتماعی انجام شد .

بیش از ۶۰ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه طی دو گروه از مدارس پسرانه صدرا و دخترانه مهدیه از شعبه تأمین اجتماعی بافق بازدید کردند .

در این بازدید دانش آموزان در معیت مربیان خود به منظور آشنایی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم رفاه اجتماعی ، ابزارهای توسعه  و ارتقاء آگاهی عمومی نسبت به فرهنگ بیمه و تأمین اجتماعی بویژه نسل مولد و کارآفرین که آینده سازان کشور میباشند ؛ از نزدیک با نحوه ارائه خدمات آشنا شدند .

در این رابطه حاجی حسنی –رئیس تأمین اجتماعی بافق ، ضمن معرفی اجمالی سازمان ، در رابطه با تعاملات ومسئولیتهای کارفرمایی و خدمات قابل ارائه به بیمه شدگان و مستمری بگیران در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت توضیحاتی ارائه نمود .

وی همچنین یادآور شد که آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و آینده سازان جامعه با مفاهیم بیمه و بازنشستگی و… باعث میشود که در آینده با آگاهی بیشتر و مشکلات کمتر در حوره بیمه و تأمین آتیه خود و خانواده مواجه خواهند شد و تداوم این چنین برنامه هایی جهت افزایش دانش عمومی جامعه از اولویت های کاری سازمان می باشد .

روابط عمومی تامین اجتماعی بافق

IMG_1690

IMG_1680

IMG_1693

IMG_1697

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page