ورود سازمان‌های مردم نهاد برای ارتقا سطح سلامت جامعه

دسته: علمی - پزشکی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 آذر 1398

۱۰۹۴۱۸۷۴_۳۴۹

 محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه سومین مجمع سلامت بافق به ضرورت ورود سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های خیریه در بحث ارتقا سلامت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۴ تشکل مردم نهاد در بافق فعالیت دارند که ۴ تشکل مستقیما در حوزه سلامت و درمان فعال هستند.

او افزود: این تشکل‌ها کمک کار بین دستگاه‌های بهزیستی و درمانی هستند.

زاده رحمانی همچنین با اشاره به تکمیل پروژه بیمارستان ۹۶ تخت خوابی این شهرستان گفت: اقدامات لازم برای تسریع در روند تکمیل این بیمارستان در حال انجام است تا هرچه سریع تر بیمارستان وارد فاز تاسیسات شود.

افزایش داروخانه‌های شبانه روزی سطح شهر از دیگر مواردی بود که زاده رحمانی فرماندار بافق به آن اشاره کرد.

تجلیل از فعالان حوزه سلامت در بافق، قرائت بیانیه سومین مجمع در هفت بند از دیگر برنامه‌های این مجمع بود.

برگزاری دوره‌های آموزشی، افزایش مشارکت خیران و سازمان‌های مردم نهاد، استفاده بهینه از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صداوسیما، تقویت برنامه‌های خود مراقبتی و توجه به سواد رسانه گروه‌های هدف از موارد این بیانه بود.

دور سوم مجامع سلامت شهرستانی استان یزد با برگزاری مجمع سلامت شهرستان بافق و با شعار سواد سلامت، آینده سلامت با محور اصلی نیاز ضروری مردم به افزایش سواد سلامت در این شهرستان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 7 آذر 1398 - 11:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ایشون اگر به سازمان های مردم نهاد اعتقادی داشت به قولایی که داده بودن عمل میکردن نه اینکه بعداز ضرر میلیونی یک موسسه مردم نهاد و وعده هایی که دادند یک فرد یزدی رو به یک شرکت معرفی کرده و کلا یادشم رفت اون موسسه رو …

You cannot copy content of this page