جیغ های فرابنفش

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
چهارشنبه - 23 آذر 1401


فضای مجازی بافق در این چند روز به دلیل تغییر مدیر عامل شرکت سنگ آهن بسیار داغ شده است و صدور بیانیه ها و اعلامیه ها به اوج خود رسیده است.
گویا حکم عزل مدیر عامل شرکت سنگ آهن صادر می شود و جانشین غیر بومی وی نیز انتخاب می گردد ولی دیری نمی پاید که این خبر تکذیب می شود و تا الان هنوز کسی جواب قطعی نداده است که سرانجام کار به کجا انجامیده است.
حواریون و طرفداران مدیر عامل پای تعصب و جانبداری خود را در کفش های لجاجت کرده و با سوگندهای غلاظ و شداد بر این امر پافشاری می کنند که این تغییر از ناحیه نماینده شهر صورت گرفته است و نماینده را متهم به سنگ اندازی در مدیریت حمیدیان می کنند و حتی پا را فراتر می گذارند و این تغییر ناگهانی را منتسب به اصلاح طلبان می دانند و خبرهایی هم برای تخریب مدیرعامل صندوق بازنشستگی در رسانه های کشوری منتشر می شود.
اما سوال اصلی اینجاست که چگونه در دولت انقلابی و حاکمیت یکدست، اصلاح طلبان خیالی چنین قدرتی دارند که در عزل و نصب مدیر عامل شرکت سنگ آهن دخالت کنند و موفق هم بشوند.
این جماعت دیر زمانی است که عادت کرده اند تمام ضعف ها و نقایص خود را به گردن جناح رقیب بیاندازند و هنوز آن قدر در عالم هپروت هستند که متوجه نیستند با روی کارآمدن دولت و مجلس انقلابی دیگر نه از تاک اصلاح طلبی نشانی است و نه از تاک نشانان این جناح .
اما در این غوغا و هیاهو و گرد وخاک قدرت طلبی، مساله ای که مغفول می ماند گزارش عملکرد در مورد کارنامه یکساله مدیر عامل است که کمتر رسانه ای به آن پرداخته است و تنها بیانیه ای با عنوان جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان بافق به دفاع از عملکرد مدیریت سنگ آهن صادر شده است .
کمتر کسی می داند که این نیروهای انقلابی شهرستان بافق چه کسانی هستند و چرا برای دفاع از عملکرد مدیر عامل یک جماعت گمنام باید به این مهم مبادرت ورزند وشترسواری را دولا دولا انجام دهند.
تغییر و عدم تغییر مدیر عامل منفعت چندانی برای مردم نخواهد داشت به جز این که عده ای باید چمدان های خود را ببندند، دل از آلاف و علوف بادآورده در این یکسال و هتل نشینی و خدم و حشم و … بکنند و محل کار خود را ترک کنند و جای خود را به افراد تازه تری بدهند با این اشاره که دل کندن از پست و مقام به مراتب باید سخت تر از جان کندن باشد که دارند دست به هر کاری می زنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
کارمند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 23 آذر 1401 - 9:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا به داد مسولین برسه میبینند بی عدالتی را ولی سکوت یا اصرار میورزند

امیرحسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 23 آذر 1401 - 10:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ایشالا بزودی شر غارتگران و چپاولگران از شهر کنده بشه

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 26 آذر 1401 - 7:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر تمام انتصابهای این دولت اگر مثل سنگ اهن باشه خدا اخرو عاقبت همه رو ختم به خیر کنه ، توسنگ اهن بجای شایسته سالاری یک مشت از تهرون بلند شدن اومدن وبر گورده بچه های بافق سوار شدن ودارن میتازونن وشده دولت دوست ورفیق سالاری ، تا دیروز تو شهرداری تهرون داشتن سد معبرهارو جمع میکدن ، امروز اومدن توبافق بابهترین امکانات ماشین فلان ، بلیط هواپیما و هتل و غذای لاکچری تو بافق به ریش همه بافقی و مسئولین بافق دارن میخندن ومیلیارد میلیارد برای بافق تصمیم گیری میکنن وجالبه که یه عده ای هم به شدت دارن حمایت میکنن

You cannot copy content of this page