برگزاری اولین جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 12 تیر 1402

 

اولین جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان شهرستان بافق با حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران و صاحب نظران عضو کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا خدابخشی رئیس کارگروه در ابتدای این جلسه ضمن به بیان مطالبی در خصوص معرفی کارگروه و اهداف آن پرداخت و عنوان کرد: تشکیل این کارگروه با محوریت اقتصاد و زیربنایی به عنوان یکی از اولویت های اصلی در راستای رونق کسب و کار و توسعه اقتصادی استان است.

وی دیدگاه فرمانداری را نیز در این رابطه مثبت ارزیابی کرد و گفت: با همکاری و همفکری مجموعه بسیج شهرستان می توان اقدامات ارزشمندی در حوزه اقتصاد شهرستان انجام داد.

در ادامه تشکری تشکیل این کارگروه و برگزاری جلسات این چنینی را فرصتی مغتنم برای احصاء مسائل و مشکلات شهرستان و همفکری و هم اندیشی در زمینه ارائه برنامه و راه حل های کاربردی دانسته و اظهار امیدواری کرد که بتوان در عمل نیز با همت صاحب نظران و کمک و حمایت مجمع بسیج شهرستان و ناحیه سپاه مقاومت بسیج شاهد موفقیت های چشمگیر باشند.

تشکری اقتصاد زیربنایی را معادل اقتصاد مقاومتی دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز مشکلات و گره‌های اقتصادی، مسئله اول کشور است که حل آن ها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی یکی از اصلی ترین دغدغه های کشور  شهرستان بافق را در حوزه اقتصاد، اشتغال، کسب و کار و رونق اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلاش برای سالم سازی اقتصاد، از اهم اقداماتی است که مستلزم هفکری، انسجام سازمانی و همکاری تمامی افراد و نهادهای دست اندرکار در این حوزه است.

وی در ادامه هدف از تشکیل کارگروه های مختلف همچون کارگروه اقتصاد و زیربنایی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه سیاست داخلی و خارجی، کارگروه حقوقی، امنیتی و قضایی و کارگروه رسانه و فضای مجازی که هریک در ذیل خود دارای میزهای موضوعی و تخصصی متعددی می باشند را رصد و برآورد وضعیت حوزه های تخصصی گروه، احصای مسائل و مشکلات پیش رو و تعیین مسائل اولویت دار و در نهایت اقدام جهت اجرایی شدن راه حل ها و خروجی های پروژه، عنوان نمود.

تشکری در خاتمه سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری مجمع عالی بسیج استان در نیمه آذر ماه و مجمع عالی کشوری در اوایل دی ماه سال جاری، خواستار تسریع تشکیل میزهای تخصصی و تنظیم و تعریف پروژهای مطالعاتی و پژوهشی برای ارائه به صحن اجلاس عمومی مجمع شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page