رقابت ۵۸۰ دانش آموز بافقی در کنکور سراسری

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 14 تیر 1402

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق از رقابت ۵۸۰ دانش آموز بافقی در ۵ رشته تحصیلی در کنکور سراسری خبر داد.

دکتر مهدی اشرفی بافقی با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور، کنکور سراسری برای داوطلبان بافقی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه دانش آموزان بافقی در ۴ نوبت و ۵ رشته برای ورود به دانشگاه به رقابت می پردازند گفت: صبح چهارشنبه ۱۴ تیرماه داوطلبان رشته های علوم انسانی و ریاضی در این آزمون شرکت کردند.

مهدی اشرفی درباره تعداد و جنسیت داوطلبان گفت: از مجموع ۱۶۹ داوطلب در رشته علوم انسانی ۱۴۱ دختر و ۲۸ پسر و از مجموع ۱۳۹ داوطلب رشته ریاضی و فیزیک ۸۸ پسر و ۵۱ دختر در این رقابت شرکت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق متقاضیان رشته هنر در بافق را ۵۳ نفر شامل ۴۰ دختر و ۱۳ پسر عنوان کرد که عصر چهارشنبه به رقابت می پردازند.

دکتر اشرفی درباره روز دوم آزمون نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بافق صبح روز پنجشنه ۱۵تیرماه میزبان ۱۷۰ داوطلب رشته علوم تجربی است که از این تعداد ۱۱۷ دختر و ۵۳ پسر هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بخش پایانی آزمون سراسری امسال را ویژه داوطلبان رشته زبان تخصصی عنوان کرد و افزود: در رشته زبان تخصصی ۴۹ داوطلب بافقی به رقابت می پردازند که از این تعداد ۳۷ دختر و ۱۲ نفر پسر هستند.

گفتنی است مرحله اول کنکور سراسرس نیز زمستان ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شده بود.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page