تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 24 اسفند 1394

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در نشستی با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی ،از دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان بافق تجلیل شد.

فرماندار بافق در این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه و حضور پرشور مردم شهرستان بافق ،اظهار داشت: پس از 37 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران در هیچ کجای کشور مشارکت بالای 95 درصدی در انتخابات وجود نداشته است که این مشارکت مردم بافق نمونه بارز حضور مردم در صحنه سیاسی و اهمیت دادن مردم به تعیین سرنوشت کشور می باشد.

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه خطاب به دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان افزود: دهیاران روستاها نقش اساسی در حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی جامعه اعم از انتخابات ، راهپیمایی ها و دیگر صحنه ها برعهده دارند.

وی همچنین ضمن اعلام آمادگی و مساعدت در جهت توسعه روستاهای شهرستان،نقش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها را در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید را مهم و ارزنده عنوان کرد.

بخشدار مرکزی نیز در این نشست با اشاره به در پیش رو بودن آغاز سال جدید و نامگذاری امسال بعنوان سال خوش آمد گویی به استان یزد بر ضرورت فراهم آوردن امکانات لازم از سوی دهیاری های بخش مرکزی در روستاها تاکید کرد.

محمدرضا فتاحی در ادامه بر فضا سازی و نظافت روستاها پیرامون حضور گردشگران نوروزی در ایام تعطیالات عید سال جدید تاکید کرد

وی همچنین در پایان از زحمات و حمایت های فرماندار شهرستان در توجه ویژه به امر توسعه ، عمران و آبادانی روستا های بخش مرکزی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در پایان از 22 دهیار روستاهای بخش مرکزی بافق با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

 

IMG_9135 IMG_9137 IMG_9121 IMG_9172


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page