اولین نسشت منطقه ای گردشگری استان های جنوب شرق در بافق برگزار می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 17 فروردین 1395

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد:
اولین نسشت منطقه ای گردشگری استان های جنوب شرق در بافق برگزار می شود
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری اولین نشست منطقه ای گردشگری استان های جنوب شرق کشور در بافق خبر داد.
مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا” اظهار داشت: چهارشنبه راس ساعت 10 صبح برنامه اولین نشست منطقه ای گردشگری استان های جنوب شرق کشور در بافق آغاز می شود. این نشست دو روزه است.
وی بیان کرد:استان یزد به عنوان استان معین منطقه ای جنوب شرق کشور انتخاب شده است. قرار بر این است که برنامه ریزی گردشگری برای 4 استان جنوب شرق کشور در یزد انجام شود.
فاطمی عنوان کرد:انتخاب بافق به منظور قرار گرفتن در مرکزیت استان های کرمان،سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی و یزد است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد ادامه داد: برنامه ریزی بستن تورهای گردشگری این استان ها برای سفر به بافق در این نشست مطرح می گردد. در این نشست معاونین گردشگری ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانها، روسای جامعه هتلداران، روسای دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری و روسای انجمن گردشگران استان ها حضور دارند.
وی تصریح کرد:برنامه ریزی برای بستن تورهای یکروزه بین استانی و در نهایت طراحی کتابچه ی تحت عنوان “دنیای سرزمین پارس” از دیگر فعالیت های این نشست خواهد بود.
مصطفی فاطمی گفت: این کتابچه به معرفی مسیرها و جاذبه های کم شناخته شده گردشگری در استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان می پردازد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page