اولین جلسه مشترک کمیته های کارگروه های حفاظت فنی و بهداشت کارشرکت سنگ آهن در سال 95 برگزارشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 18 فروردین 1395

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، صبح امروز اولین جلسه مشترک کمیته های کار گروههای حفاظت فنی و بهداشت کار در سالن کنفرانس ایمنی شرکت با حضور مدیر عامل شرکت، مدیران و معاونان و جمعی از اعضای کارگروههای حفاظت فنی و بهداشت شرکت،  با موموضوع و محوریت ایجاد بستر فرهنگ، “هم ایمنی هم کار، با هم فکر کنیم و با هم کار کنیم” در سال اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت کلام ا… مجید، مدیر ایمنی فنی  محیط زیست شرکت ضمن تبریک سال نو. خیرمقدم به حاضرین جلسه، گزارشی از عملکرد ایمنی و بهداشت شغلی کارگروهها از سال   گذشته ارائه و سپس برنامه  های کاری کارگروه را در سال جاری اعلام نمود.

در ادامه به تعدادی از سئوالات مطرح شده اعضاء توسط  دبیر کمیته عالی حفاظت فنی و بهداشت کار پاسخ داده شد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در ادامه برنامه به سخنرانی پرداخت. وی ضمن تبریک سال نو از فعالیت های قابل توجه کارگروه ها در سال 94 تقدیر و تشکر نمود.

عسکری مهمترین سرمایه هر سازمان را نیروهای آن سازمان دانست و گفت: از تمامی مدیران و معاونین و اعضا فعال کارگروه خواستار آماده سازی بستر فرهنگ ایمنی توام با باورهای قلبی و رفتارهای ایمن در محیط کاررا دارم.

وی تاکید داشت قبل از شروع هر فعالیتی موضوعات ایمنی را در سرلوح فعالیت خود قرارداده و تدبیر لازم قبل از شروع به کار اندیشیده شود. همکاری مستمر  و بیش از بیش از انجام سطوح و قسمتهای مختلف شرکت رادر جهت تولید با ایمن خواستار شدند.

لازم بذکر است در پایان مراسم با اهداء جوایز از اعضای کارگروههای حفاظت فنی و بهداشت کار توسط مدیریت شرکت تقدیر بعمل آمد.

DO3P0724

DO3P0740

DO3P0723

DO3P0720

DO3P0731

DO3P0717

DO3P0725

DO3P0749

DO3P0729

DO3P0769


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page