ده مزرعه تیلاپیا به صورت پایلوت در بافق مجوز فعالیت می گیرند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 13 خرداد 1395

مدیرکل دفتر تنوع زیستی حیات وحش محیط زیست کشور گفت: با برنامه ریزی های انجام شده کار پروزش تیلاپیا در10مزرعه به صورت پایلوت در بافق آغاز می شود.
مجید مقدم خرازیان گفت:با توجه به اینگه گونه تیلاپیا غیر بومی و مهاجم است سازمان محیط زیست برای پرورش این گونه حساسیت زیادی دارد.
وی افزود : با توجه به نشست کارگروه استان با محوریت استانداری یزد بیشترین نتایج مثبت را دراین کارگروه در زمینه تیلاپیا بدست آوردیم.
خرازیان خاطر نشان کرد: این ده مزرعه در مرکز تحقیقات ماهیان آب شور بافق ایجاد و به سازمان محیط زیست معرفی می شود و سازمان با بررسی های لازم برای مجوز کار به صورت پایلوت اقدام می کند.
مدیرکل دفتر تنوع زیستی حیات وحش محیط زیست کشور تصریح کرد: اگر در آینده نتایج اقدام مثبت باشد نسبت به گسترش کار اقدام م یشود و اگر هم منفی باشد از ادامه کار جلوگیری می شود.
وی بیان داشت : سیاست های سازمان محیط زیست در راستای توسعه ی پایدار و بهرهبرداری است و همه باید به خطوط قرمز نهادها و سازمان ها احترام بگذارند.
خرازیان افزود: تعامل و احترام به سیاست های طرفین در زمینه پرورش گونه تیلاپیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 14 خرداد 1395 - 12:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا کنه زمینه فروش براشون فراهم بشه کلی هزینه مالی و زمانی ملت میکنن بعد برای فروش مردم شریف بافق از یزد میارن یا با نازل ترین قیمت خریداری میکنن

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 16 خرداد 1395 - 12:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه
اکثر دوستان تولید کننده بافقی تولیدات خود را به صورت غیر فرآوری شده میفروشند که با توجه به این شرایط بهتره که ماهی یا محصولات کشاورزی دیگر را فرآوری کنند.
چون تا وقتی فیله باشه کمتر به سراغ ماهی کامل میروند

You cannot copy content of this page