بازدید محمدرضا صباغیان از جامعه معلولین بافق

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
شنبه - 15 خرداد 1395

به گزارش روابط عمومی جامعه معلولین بافق : عصر روز چهارشنبه مورخ 12 خرداد محمدرضا صباغیان نماینده مردم حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی با حضور در جامعه معلولین بافق از نزدیک با این تشکل و اهداف و فعالیتهای آن آشنا شد.

در این دیدار که دکتر خوشگذران رئیس اداره بهزیستی , شاهپورزاده رئیس جامعه معلولین , سمتی مدیرعامل موسسه نیلوفر و جمعی دیگر از پرسنل این تشکل به همراه تعدادی از معلولین و والدین ایشان حضور داشتند در ابتدا شاهپورزاده ضمن تقدیر و تشکر فراوان از حضور صباغیان در جمع معلولین گزارشی از اهداف و فعالیتهای این تشکل ارائه نموده و گوشه ای از مشکلات آن و معلولین را بیان کرد که عبارتند از :

1-مشکل اشتغال معلولین و عدم همکاری ارگانها و ادارات دولتی در استخدام 3 درصدی معلولین بر طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی.

2-استیجاری بودن ساختمان این تشکل بعد از 14 سال تاسیس و خواستار در اختیار قرار دادن مکانی مناسب جهت تجمیع تمامی نیازهای آن از جمله مرکز توانا , کارگاه , دفتر اداری و…

3-واگذاری برخی امور پیمانکاری به شرکت فراگیر این موسسه جهت اشتغالزایی و درامد زایی هم برای معلولین و هم برای تشکل.

4-واگذاری یک دستگاه مینی بوس جهت سرویس داخلی و اردوهای این موسسه و همچنین درآمدزایی برای آن.

5-با توجه به عدم تخصیص منابع لازم جهت پرداخت حقوق کادر این تشکل مقرر شود تا هزینه حقوق آنها توسط شرکتها و ارگانهای دولتی تامین شود.

سپس سمتی از مشکلات موسسه نیلوفر گزارشی بیان کرد و خواستار مساعدت مسئولین در رفع این مشکلات شد.

در ادامه صباغیان ضمن خرسندی از حضور در جمع معلولین در مورد مشکلات بیان شده خواستار مکتوب نمودن آنها و ارسال به فرمانداری شد تا از این طریق بتوان پیگیری و به رفع آنها اقدام کرد.

درپایان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز توانا ضمن بازدید از این مرکز به درد و دل والدین معلولین گوش داده و جهت رفع مشکلات آنها قول پیگیری داد.

 

web شاخص

 

 

web DSCN1889

 

 

web DSCN1878


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
بلال حبشی دوم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 16 خرداد 1395 - 9:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

زشته از نماینده محترم، که اولین جایی که رفته، جایی بوده که هر چی دلش میخواد وعده بده، هوش و حواسشون نیست… تبلیغات هم هست براش… کسی نیست جلوی صباغیان رو بگیره بگه : تو که حنجره پاره می کردی برای تکوندن ته سفره برای بافقی ها و آی بردند و آی خوردند، برای 28/5 درصد سکوت کردی؟

بلال حبشی اول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 16 خرداد 1395 - 2:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
اتفاقا این بازدیدهاخیلی مفید وموثر هسته و تبلیغاتی برای نماینده محترم نداره ضمنا ایشون گفته موارد را مکتوب کنید و به فرمانداری بفرستن. ضمنا پی گیری امورمربوط به 28/5 درصد هم انجام میشه

پسر شجاع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 17 خرداد 1395 - 8:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای بلال حبشی دوم.از نماینده زشت نیست که به سازمان ذکرشده سر زده .از تو زشته که خودتو معرفی نمیکنی و حرفهایی که باید در برابر خود نماینده بزنی نمیزنی . ای بلال. آقای صباغیان همه کارهایش حساب شده است .این تو هستی که بی حساب حرف میزنی .ایشان پیگیر هستند و مردم باید همکاری کنند و از ایشان بخواهند نه که مثل شما ضخم زبان بزنند .

ابوذر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 17 خرداد 1395 - 12:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر شرف میرزا ابوالفضل شاهپورزاده رئیس جامعه معلولین . واقعا زحماتش ستودنیست

علیرضا فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 - 12:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
خوشم میاد که بعضی از افراد چشاشونو میبندن و دهنشونو باز میکنن و بااین کار نه که ضربه ای به افرادی چون صباغیان نمی زنن ، برعکس خودشونو ضایع می کنن/اخه برادر من عیادت از چندتا معلول و رسیدگی به مشکلاتشون چه ربطی به 28/5 درصد داره. این کار یک کار خداپسندانه هست.افتادگی و در عین حال خوبی اقای صباغیان رو میرسونه.
انشاا.. این مرد عزیز و شجاع موفق و موید باشند

You cannot copy content of this page