کمپ شن و شادن بافق یکی از کاندیداهای سرمایه گذار نمونه کشوری است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 19 خرداد 1395

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد:
کمپ شن و شادن بافق یکی از کاندیداهای سرمایه گذار نمونه کشوری است
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: کمپ شن و شادن شهرستان بافق در فرم های ارریابی بیشترین امتیاز را کسب کرد و توانست به عنوان کمپ نمونه در ایام تعطیلا نوروز 95 معرفی شود.
سید مصطفی فاطمی در گفتگویی تلفنی با خبرنگار«بافق فردا» اظهار داشت: کمپ شن و شادن به عنوان بهترین خدمات دهنده در بین کمپ های فعال در نوروز 95 انتخاب شد.
وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار در کمپ های استان بازرسی های مستمر در سه نوبت توسط کارشناسان اداره کل انجام گردید. که در بین 13کمپ موقت و دارای مجوز استان در ایام نوروز کمپ شن و شادن شهرستان بافق توانست بیشترین امتیاز را براساس فرم های ازریابی کسب کند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان این موضوع که تمامی فرم های ارزیابی با امضا ناظرین موجود است عنوان کرد: در فرم های ارزیابی قریب به 40 شاخص اعم از رضایت مشتریان ، رعایت دستورالعمل ها ، رعایت بهداشت ، امکانات ، نوع و تعداد وسایل و … درج شده است.
فاطمی اضافه کرد: تمام فرم های ارزیابی در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان موجود است و می توان آن را در برای اطلاع رسانی شفاف تر در اختیار رسانه ها قرار داد.
وی با بیان اینکه هنوز برنامه ای برای انتخاب کمپ نمونه کشوری در نظر گرفته نشده است بیان کرد:و بالطبع کشور، استان نیزکاندیدایی در این زمینه معرفی نکرده است. البته همواره از تعدادی از فعالان گردشگری در روز جهانی گردشگری (هفتم مهر ماه) تجلیل می شود.
سید مصطفی فاطمی متذکر شد: خوشبختانه سال گذشته در مجموع بیشترین تجلیل ها از فعالان گردشگری یزد بود . بهترین ایده گردشگری، فعال ترین دهیارگردشگری، بهترین خلبان گردشگری، دومین راهنما و دومین شهردار گردشگری از استان یزد انتخاب شدند.
این مقام مسئول ادامه داد: امسال نیز کاندیداهایی برای عناوین جشنواره انتخاب شده اند. و در حال حاضر فرم های اولیه در حال تکمیل است ، سرمایه گذار کمپ شن و شادن نیز یکی از کاندیداهای سرمایه گذارنمونه کشوری است .فرم های ارزیابی تکمیل شده و پس از تصمیم نهایی استان به مر کز کشور ارسال شود.
وی یادآور شد: شخصا علاقه زیادی به شهرستان بافق دارم و علاقه مندم و امیدوارم این شهرستان با همت سرمایه گذاران و همراهی مسئولین بتواند در بحث گردشگری بیش از پیش بدرخشد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در پایان این گفتگو گفت: خبرهای خوشی در زمینه گردشگری در آینده نزدیک از طریق رسانه ها و مطبوعات منشر می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
mfb این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 - 11:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت دوستان
مسئولین شهرستان خواهشا به این ارزیابیها توجه بیشتری کنند و مساعدت کنند تا هم از تک قطبی بودن بحث گردشگری ریگها خارج بشه و جنبه رقابتی ایجاد بشه که بالطبع باعث افزایش سطح خدمت رسانی و کیفیت کار خواهد شد

You cannot copy content of this page