امروز جوانان ما نیاز به مخاطب دارند / جوانان را دریابید

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 29 خرداد 1395

حجت الاسلام والملسیمن سید محمود هاشمی در جمع بسیجیان شهرستان بافق

امروز جوانان ما نیاز به مخاطب دارند / جوانان را دریابید.

دومین فراخوان گردان بیت المقدس حوزه شهید قدوسی شهرستان بافق در سالن همین حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق ، دومین فراخوان گردان بیت المقدس حوزه شهید قدوسی شهرستان بافق با حضور بسیجیان از ساعت 18 الی 22 در سالن همین حوزه برگزار شد.

علی دهقان فرمانده حوزه شهید قدوسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت : اجرای این برنامه پیرو اجرای برنامه های مقاومت مردمی است که در سه ماه اول مبحث تست آمادگی جسمانی صورت گرفت و در این جلسه موضع آموزش کوهپیمایی و راهپیمایی گردان ها صورت می گیرد. وی در ادامه به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمود هاشمی معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج بافق اشاره کرد و از برنامه ایشان مبنی بر نشست روشنگری و بصیرت افزایی در این جلسه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمود هاشمی در ابتدا با لبیک به شعار امسال رهبری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و حرکت جهادی و انقلابی سخنان خود را آغاز  نمود و ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) ، نقش ایشان را در پیش برد اهداف دین و پیامبر اکرم (ص) بیان کرد و او را اسوه و الگوی زنان امروز نامید.

هاشمی به نقش پایگاه ها و اینکه آنها می توانند فضایل و اخلاقیات را به مردم ارائه دهند اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در پایگاه ها این است که همت داشته باشیم و دیگران را به سمت آن جذب کنیم ، و در این راه برای  بهبود کار خود باید سیره اخلاقی پیامبر و اهل بیت الگوی ما قرار بگیرد.

او در ادامه بیان کرد بر ما لازم است تا مخاطبان خود را بشناسیم و پس از درک ایشان به تعامل بیشر با آنها به خصوص با جوانان و نوجوانان بپردازیم. وی تصریح کرد و لازمه این تعامل حضور در محافل و جلسات آنها می باشد ، باید در این اقدام به حرف هایشان گوش دهیم و مخاطب خوبی برای جوانانمان باشیم و آنها را در یابیم.

IMG_6963

IMG_6970


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 خرداد 1395 - 12:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جوانان نیاز به کار دارند بیراهه نرویدو ووقت وهزینه بیت المال را هدر ندهید

حقیقت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 خرداد 1395 - 1:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

راست گفتی

You cannot copy content of this page