ا ميليارد و ۳۲۰ میلیون ریال برای آزادی زندانی بافقی نیاز است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 31 خرداد 1395

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد:

مدیر عامل ستاد دیه استان یزد با بیان اينكه در حال حاضر یک زندانی بافقی جرائم مالی غيرعمد در زندان استان يزد به سر مي برد، گفت: برای آزادی اين فرد از زندان ۱ ميليارد و ۳۲۰ میلیون ریال نياز است.
اسلام افشون ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار «بافق فردا» اظهار داشت: ۱۳۹ نفر زندانیان جرائم غیر عمد در زندانهای استان یزد بسر می برند که از اين افراد ۳۰ نفر تصادف، ۵۸ نفر چک بلامحل و مالی و ۵۱ نفر مهريه و نفقه هستند که آزادی آنان مستلزم به جمع آوری مبلغ ۲۱۲ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: در سال گذشته تيم صلح و آشتی ستاد ديه استان يزد موفق شد از مجموع بيش از ۱۰۳ ميليارد تومان بدهی زندانيان مالی استان بيش از ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از شاكيان رضايت دريافت كند و اين ۹۳ نفر را با مبلغی بالغ بر ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به آغوش خانواده‌های خود بازگرداند.

افشون با اشاره به اینکه در سال گذشته یک نفر بافقی محکوم به جرائم غیر عمد بود یادآور شد: این فرد با مبلغ ۱۲۵ میلیون ریال توسط کمک خیرین یزدی و ستاد دیه استان آزاد شد.
وي يادآور شد: خوشبختانه تعهدات شهرستان های بهاباد در سالجاری در جشن گلریزان ۱ میلیارد ریال، خاتم ۷۰۰ میلیون ریال، یزد تا به امروز ۲ میلیارد ریال و اردکان ۱ میلیارد ریال بوده است. .

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد عنوان كرد: جشن گلريزان امسال همانند سالهای گذشته در ماه مبارك رمضان در ده شهرستان استان برگزار می ‌شود و اولویت آزادی با زندانیانی است که از اعضای خانواده شهید، ایثارگر، جانباز، سرپرست خانواده و بانوان باشند.
اسلام افشون گفت: بافق نیز همچون سال های گذشته و همانند دیگر شهرستان های استان در این جشن شرکت می کند و فردا بعد از نمازمغرب و عشاء مراسم گلریزان در زورخانه مالک اشتر بافق برگزار می گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page