بی اطلاعی از استعفای رییس هییت تنیس روی میز بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 1 تیر 1395

رییس هیئت تنیس روی میز یزد با بیان اینکه اطلاع دقیقی از علت استعفای رییس هیئت تنیس روی میز بافق ندارم گفت: موضوع استعفای رییس هیئت را از طریق فضاهای مجازی رصد نمودم و در حال حاضر پیگیر علت استعفای وی هستم.
عباس یزدانی صبح امروز در گفتگویی تلفنی با خبرنگار«بافق فردا» ضمن ابراز بی اطلاعی از استعفای رییس هیئت تنیس روی میز بافق به تشریح فعالیت های انجام شده در طی مدت کوتاه ریاست خود پرداخت.
وی اظهار داشت:فعالیتهای تنیس روی میز استان از ابتدای تشکیل هیأت جدید را در 3 بخش می توان تشریح نمود، استفاده از نیروهای جوان و خوش فکربرنامه ریز و با انگیزه در کنار پیشکسوتان و بهره بر دن از تجارب ارزنده آنان که خدا را شکر، نمود این تغییرات در همین مدت کوتاه بخوبی مشخص است و به اذعان مسئولان ورزش استان و فدراسیون یکی از فعالترین هیأتهای سه ماهه اول سال بوده است.
یزدانی رویکرد هیأت در حوزه قهرمانی و توجه ویژه به استعداد یابی در هر دو بخش بانوان و آقایان وهمچنین فراهم نمودن بهترین شرایط برای بازیکنان برتر استان جهت شرکت در مسابقات کشوری را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.
رییس هیئت تنیس روی میز استان با بیان اینکه در موضوع استعدادیابی دو مربی خوب استان به کارگاه آموزشی که توسط فدراسیون برگزار شد اعزام شدند یادآور شد: این مربیان در حال اجرای طرح ویژه فدراسیون در شهرستانهای استان برای بانوان و آقایان می باشند.
وی همچنین از حضور مربیان و بازیکنان کره ای در استان برای ارتقای دانش مربیان خانم و سطح فنی بازیکنان یاد کرد.
عباس یزدانی با اشاره به موضوع توجه ویژه به هیأت های شهرستانهای دارای پتانسیل پیشرفت تصریح کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی از دیگر فعالیتهای این بخش می باشد و در حوزه همگانی که از اهداف هیأت در تأمین سلامت جسمی و روحی بخشی از جامعه است هیأت استان علاوه بر برگزاری جشنواره باشکوه روز جهانی با شعار «تنیس روی میز برای من و همه » در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری رقابت های مفرح در پارکها نموده است و در برنامه های آتی هیأت جذب خانواده هااز طریق برگزاری جشنواره ها و حضور در محلات پیش بینی شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
جمشید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 2 تیر 1395 - 2:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابااین اقای یزدانی اگردلسوزبافق بودتوبافق می موندنه اینکه سال90ازآب گل الودماهی خودراگرفت رفت حالاتوعرصه ورزش هم به دنبال اهداف شخصی خوداست

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 تیر 1395 - 11:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای جمشید مگه قبلی ها دنبال اهداف شخصی نبودند دادا

You cannot copy content of this page