معنویت رمز پیروزی انقلاب

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 13 بهمن 1395

امام جمعه بافق گفت:پیروزی انقلاب اسلامی به برکت مجاخدت های انقلابیون به دست آمدو رمز پیروزی آن معنویت بود.
همزمان با دهه مبارک فجر سرپرست فرمانداری ،جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
امام جمعه بافق ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یاد آور روزهای پرشور انقلاب و حركت هاي انقلابي مردم با رهبري بنيانگذار نهضت، حضرت امام خميني(ره) است.
حجت الاسلام سيد جواد سليماني با اشاره به اينكه خون پاك شهيدان، بهاي پيروزي انقلاب اسلامي ايران است، تصريح كرد: این انقلاب به آسانی به‌دست نیامده است و خون‌های پاکی برای حفظ آن ریخته شده است، بايد قدر اين خون ها را دانست.
وي افزود: در حال حاضر كشور ايران از امنيت بالايي برخوردار مي باشد و خوشبختانه جايگاه سياسي كشور در منطقه و جهان در مرتبه بالايي قرار دارد.
نماينده ولي فقيه در بافق، مسئله معنويت در كشور را رمز پيروزي ايران در منطقه و جهان عنوان كرد و گفت: نظام ما عاشق دين، قرآن و خداست.
سرپرست فرمانداري بافق نيز ضمن تبريك سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب و آغاز دهه فجر با اشاره به شخصيت امام جمعه شهرستان گفت: امام جمعه شهرستان يك فرد مبارزاتي و انقلابي است كه در دوران انقلاب در صحنه هاي مختلف حاضر و فعال بوده است.
محمد زاده رحماني با تاكيد بر ثمره ايثار و مبارزات جهاد گونه ي شخصيت هاي انقلابي در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: امروزه جايگاه ارزشمند جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف ملي و منطقه اي دارد كه بايد قدردان اين جايگاه و مقام باشيم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page