مسئولینی که قول داده اند به قول خود پایبند باشند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 6 اسفند 1395

رییس شورای اسلامی شهر بافق با بیان اینکه کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی یک مزیت برای شهر است گفت: افرادی که قول داده اند به قول خود پایبند باشند.

محمد رنجبر در سیزدهمین جلسه گزارش دهی مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار داشت: گاها سوال می شود تکرار جلسه ها و پیگیری چه فایده و سودی در بر داشته است باید پاسخ دهم که تکرار،پیگیری،استمرار ،اصرار و خواسته های مردم باعث می شود تا مسئولین پیگیری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر بافق با اشاره به صورتجلسه های تنطیم شده در سالهای گذشته افزود:صورتجلسه در سال ۷۹ منعقد شده و تعهد دادند دو کارخانه جوار معدنی در قبال خصوصی سازی شرکت سنگ آهن در بافق احداث شود اما عملی نگردید.

وی ادامه داد: در سال ۹۰ مجددا یکسری قول های بی عمل مطرح گردید ولی متاسفانه تحقق پیدا نکرد و این تجربه ای شد تا کسانی که در این جلسه صورتجلسه ۹/۶/۹۳ حضور پیدا می کنند بندهایی ذکر کنند که میزان الزام بیشتر و تعهد داشته باشد.

رنجبر با بیان اینکه یکی از این صورتجلسه تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی است تصریح کرد:افرادی که امضا و تعهد داده اند از نظر قانونی جایگاه خوبی دارند و باید پاسخگو باشند.

رییس شورای اسلامی در ادامه باز هم نام افرادی که ذیل صورتجلسه را امضا کرده اند و و مفاد آن را برای مردم قرائت کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page