فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 7 اسفند 1395

فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود.(رهبر معظم انقلاب)
به مصداق ” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ” بر خود لازم دانسته تا از تمام هیأت ها، گروه ها، مجموعه ها و موکب های فاطمی تقدیر و تشکر شود.

لذا از مؤسسه بیت الرضا علیه السلام بابت نمایشگاه موضوعی داغ کوثر که این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه های فرهنگی مذهبی بوده که تاکنون در سطح کشور بازدید کرده ام که همین جا سفارش می کنم تا در فرصت باقی مانده ایام فاطمیه، اقشار مختلف مردم حتما از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

همچنین از گروه های نمایشی هنری مذهبی فانوس شب،ساقی کربلا و دلشدگان که هنر را با فرهنگ و مذهب با محوریت ایام فاطمیه در هم آمیخته و به نمایش گذاشتند.

همچنین از موکب چای صلواتی تکیه امام حسن مجتبی علیه السلام که مزین شده به شیوه توسل به اهل بیت علیهم السلام، که هر کدام برای خود روضه ای دارد، از موکب حسینیه سفلی که با عکس دو شهید مدافع حرم و موضوع ترک گناه زینت داده شده، از موکب بر و بچه های مسجد النبی(ص) که در موکب خود از عکس شهید بومی محلی، شهید قاسم پوراکبری بهره برده اند؛ که این موکب های مذکور در کنار چای صلواتی سعی در فرهنگ سازی هم داشته اند که ویژگی بارز آنها محسوب می شود.

همچنین از دیگر موکب های چای صلواتی از جمله موکب مغازه کامپیوتری کلیک، تکیه بیت الزهرا سلام الله علیها، هیأت حبیب بن مظاهر علیه السلام، هیأت روضة الرقیه سلام الله علیها،هیأت صاحب الزمان(عج)، آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام، بیت الرضا علیه السلام و موکب عون بن عبدالله علیه السلام که با پذیرایی چای صلواتی و پخش مداحی و دیگر هیأت ها که با برپایی مجالس پر شور و شعور در راستای عاشورایی برگزار شدن ایام فاطمیه گام برداشتند، سپاسگزاریم و این نوشتار برای عرض ارادت، خداقوّت و تشکر از همه فعالان عرصه فاطمی است و تنها می توانیم بگوییم: اجرتون با بی بی دو عالم، صدیقه شهیده، حضرت زهرا سلام الله علیها

محمدی
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)

۲۰۱۷۰۲۲۲_۲۱۵۴۵۳_5870844106036478007

 

 

۲۰۱۷۰۲۲۲_۲۲۵۷۰۶_5870844106036478008

 

 

۲۰۱۷۰۲۲۲_۲۳۰۰۰۵_5870844106036478009


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page