مشاور فرماندار بافق در امور بانوان گفت:برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده

دسته: اجتماعی
یک دیدگاه
جمعه - 30 تیر 1396
برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده

مشاور فرماندار بافق در امور بانوان گفت: اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده برگزار شد.

مشاور فرماندار بافق در امور بانوان گفت: اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده برگزار شد.

ناهید مظفری اظهار داشت: این اجتماع همراه با تریبون آزاد با سخنرانی حجت الاسلام قاسم حیدری از شهر مشهد در مجموعه تفرجگاهی آبشار برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از سوی موسسه بانوان نیکوکار بافقی انجام شد تصریح کرد: با توجه به آمار روبه رشد طلاق و آسیب های اجتماعی ناشی از این پدیده اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در بافق یک ضرورت بود.

مطفری ادامه داد:در این همایش حجت الاسلام حیدری مشاور خانواده در رابطه با مهارتهای زندگی، خانواده و ارتباط موثر زوجین سخنانی ایراد نمود.

مشاور فرماندار در امور بانوان خاطر نشان کرد: مشاور خانواده مهم ترین محورهای تزلزلی خانواده را روابط فرا زناشویی، سبک زندگی، مدرنیته،مهارتهای زندگی برشمرد و افزود با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت آسیب شناسی طلاق و نیز همراهی و همکاری سازمانهای مختلف امید می رود تا خروجی این برنامه ها کاربردی و موثر باشد.

گفتنی است: این همایش از سوی موسسه بانوان نیکوکار بافق با همکاری دفتر بانوان و خانواده فرمانداری و شهرداری بافق در مجموعه تفرجگاهی آبشار برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
بانو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 31 تیر 1396 - 8:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خداقوت ممنون برنامه خیلی جالبی وایکاش بیشتر اینچنین برنامه هایی رگزار میشد.تشکر میکنم ازخانم مظفری که بابت این برنامه بسیار زحمت کشیدند

You cannot copy content of this page