فرماندار بافق:سال ۹۷، سال تکمیل زیرساخت های اصلی شهرستان بافق خواهد بود/ شکوفایی همه ظرفیت ها، برون رفت شهرستان از بن بست را در پی دارد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 6 فروردین 1397
سال ۹۷، سال تکمیل زیرساخت های اصلی شهرستان بافق خواهد بود/ شکوفایی همه ظرفیت ها، برون رفت شهرستان از بن بست را در پی دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز جمعی از اصلاح طلبان بافق با حضور در فرمانداری آغاز سال جدید را به فرماندار این شهرستان تبریک گفتند.

IMG_1546.JPG

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز جمعی از اصلاح طلبان بافق با حضور در فرمانداری آغاز سال جدید را به فرماندار این شهرستان تبریک گفتند.

فرماندار بافق در ابتدای این دیدار از حضور اصلاح طلبان در این جلسه قدردانی کرد و گفت: سال ۹۶ سال خوبی برای مجموعه شهرستان بافق بود و امیدواریم که در سال جدید نیز توسعه شهرستان با شتاب بیشتری به پیش رود.

IMG_1529.JPG

محمد زاده رحمانی افزود: در سال ۹۷ زیرساخت های اساسی شهرستان از جمله راه های ارتباطی، گازرسانی به روستاها و نقاط مختلف شهرستان و… تکمیل خواهد شد و امیدواریم در جهت پیاده سازی منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و برنامه های اقتصادی و معیشتی دولت، بتوانیم گام های اساسی برداریم.

وی تصریح کرد: با مجموعه اقداماتی که در سال گذشته از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان صورت گرفته انتقادات و نارضایتی ها در شهرستان کمتر از قبل شده است.

IMG_1543.JPG

زاده رحمانی در ادامه با بیان اینکه شکوفایی همه ظرفیت ها، برون رفت شهرستان از بن بست را در پی دارد، خاطرنشان کرد: برون رفت شهرستان از بن بست، تبادل افکار و فرهنگ ها را در پی دارد و می توان با پیشرفت در این زمینه، در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی شهرستان گام برداشت.

فرماندار بافق همچنین به برخی از تغییرات مدیران عالی در سطح استان یزد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: انتخاب “زمانی قمی” که مدیری توانمند، با تجربه و ترقی خواه است به عنوان استاندار یزد و نماینده عالی دولت در استان می تواند در توسعه مجموعه استان و اجرای سیاست های دولت تاثیرات مثبتی بر جای گذارد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page