مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:متخصص سونوگرافی در بافق به مسوولیت خود عمل نکرد

دسته: علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 16 مرداد 1397
متخصص سونوگرافی در بافق به مسوولیت خود عمل نکرد

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: متخصص سونوگرافی در بیمارستان بافق به تعهد و مسوولیت خود عمل نکرد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: متخصص سونوگرافی در بیمارستان بافق به تعهد و مسوولیت خود عمل نکرد.

IMG_20180807_190856_486

محمد حسین زارع در حاشیه بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار” بافق فردا” در پاسخ به اینکه آیا مردم بافق با توجه به آمار بالای جمعیت کارگری و تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی و سنگ آهن سزاوار هستند تا برای انجام سونوگرافی به مرکز استان مراجعه کنند اظهار داشت: از خانم دکتر (متخصص سونوگرافی) سوال کنید.

وی افزود: همسر وی گفته است در صورتی که به کار در بافق ادامه دهد طلاقش می دهد.

زارع با بیان اینکه دو رزیدنت آموزشی هفته ای دو روز بیماران را ویزیت می کنند عنوان کرد:متخصص سونوگرافی که قبلا در بیمارستان مشغول بود به تخلفات اداری معرفی و حقوق وی قطع شده است.

IMG_20180807_190901_464

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین تصریح کرد: وی دیگر قادر نخواهد بود در هیچ مرکزی در کشور فعالیت کند و سند ضمانت او نیز به اجرا گذاشته شده است.

زارع ادامه داد: باید از متخصصینی چون دکتر توانا، میرترابی و بصیرت که سالهای متمادی در خدمت مردم بافق بوده اند قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از پزشکان زنان و زایمان که اتفاقا بافقی هم هست به حرف خود برای ماندن در بافق متعهد نبود خاطر نشان کرد: آذر ماه سالجاری متخصص سونوگرافی تمام وقت در بیمارستان مستقر خواهد شد.

زارع ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: صباغیان بصورت هفتگی موضوع رادیولوژی را پیگیری می کند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه این گفتگو در پاسخ به گرانی تعرفه دندانپزشکی و عدم ارائه خدمات مناسب از سوی متصدیان بیمه تکمیلی عنوان کرد: بیمه گر تکمیلی باید برای افراد احترام قائل شوند و سرمایه گذاری نمایند.

IMG_20180807_190910_128

وی بیان کرد: شورای سیاستگذاری شامل وزرای اقتصاد و دارایی، رفاه ، دادگستری و… باید پاسخگو باشند.

زارع تصریح کرد: حتی در بیمه های حوادث ترافیکی پول نقد از مردم دریافت می شود و ده درصد وزارت بیمه بهداشت را پرداخت نمی کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page